Рекламна графіка в структурі інтегрованої художньої дисципліни "Дизайн реклами"
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138835Ключові слова:
рекламна графіка, візуалізація, стилістичні тенденції, постмодернізм, естетичність, дизайн рекламu, інтегрована художня дисципліна.Анотація
Мета роботи. Тематичний фокус у цій статті поєднує авторську концепцію вивчення рекламної графіки як форми соціокультурних комунікацій з аналізом стилістичних тенденцій, проблем образної візуалізації ідей та естетичності рекламних звернень. Методологія дослідження використовує системно-структурний, соціокультурний
та компаративний методи аналізу візуальної мови реклами періоду постмодерну. Наукова новизна полягає в комплексному вивченні завдань рекламної графіки, її актуальності та вагомого місця в структурі інтегрованої художньої дисципліни "Дизайн реклами" у вищій школі. Понад 10 років авторка читає власну концептуальну програ-
му в Києві для дизайнерів. Не існує готових рекламних ідей, якими намагаються залучити новачків до бізнесу – кожна рекламна ідея залежить від продукту й економічних, соціальних та культурних чинників. Проектування оригінальної та ефективної реклами є важким навіть для професіоналів, адже реклама повинна бути кінцевим продуктом комплексних досліджень. Базові компоненти компетенцій дизайнера реклами визначено з урахуванням вимог сучасного ринку: графічну дизайн-підготовку, соціокультурну та маркетингову складові. Крім того, проаналізовано стилістику та художньо-естетичні проблеми сучасної реклами в комунікативної сфері, в тому числі прояви кітчу та еклектизму. Останнім часом пошуки креативних рекламних ідей активно продовжуються через одноманітність і примітивізм зображень, так звані візуальні стандарти суттєво перевантажують рекламу в ЗМІ. Особлива увага приділяється проблемам професійної термінології, зокрема, змістовому наповненню ілюстрованого глосарію "Дизайн та реклама", який представлений як лексикографічний ресурс для дизайн-освіти. Висновки. Рекламна графіка є значимим змістовим блоком, який враховує соціокультурні та маркетингові аспекти візуального проекту-
вання рекламної продукції. У найближчому майбутньому вже необхідний перехід до більш тонких підходів до споживачів: більш індивідуальних, більш коректних, більш естетичних.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.