Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен

Автор(и)

  • Hannа Karas Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2016.138972

Ключові слова:

диригентсько-хорова школа, хорова культура, діаспора, соціокультурний феномен, О. Кошиць

Анотація

Мета роботи – визначити соціокультурний феномен диригентсько-хорової школи видатного українського митця Олександра Кошиця. Методологія. З урахуванням принципів комплексності та послідовності у статті використовуються біографічний і мистецтвознавчий методи аналізу. Такий підхід дає змогу об’єктивно висвітлювати творчий шлях та особливості виконавської діяльності О. Кошиця. Наукова новизна полягає у комплексному розгляді поняття "диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен". Висновки. Виокремлено такі аспекти: 1) зовнішні і внутрішні передумови організації О. Кошицем ШКОЛИ, яка стала однією з провідних в українській хоровій культурі діаспори; 2) методичні принципи О. Кошиця; 3) О. Кошиць – теоретик-новатор хорового мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення