Відкриті інновації: крос-культурні фактори в умовах глобалізації
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2019.175487Ключові слова:
культура, крос-культурні фактори, інновація, відкрити інновації, глобалізаціяАнотація
Мета статті полягає у визначені та обґрунтуванні необхідності впровадження крос-культурних факторів при розвитку інновацій в Україні. Методологічною основою дослідження є використання як загальнонаукових, так і соціологічних методів. Теоретичним і методичним підґрунтям роботи є система загальнонаукових і спеціальних методів, а саме: історико-логічний метод – для дослідження еволюції економічної думки щодо визначення крос-культурних факторів та їх видів; теоретичного узагальнення – для визначення функцій інновацій; систематизації – для упорядкування підходів до трактувань поняття відкритих інновацій та крос-культурних факторів. Загальнонаукові методи систематизації та узагальнення, метод порівняльного аналізу дозволили здійсни оцінку впливу крос-культуних факторів на розвиток інновацій в умовах глобалізації. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні необхідності розширення крос-культуних факторів при оцінці інноваційного потенціалу як окремого регіону, так й України в цілому в сучасних умовах глобалізації. Висновки. В сучасних умовах Україні потрібно вчитися досвіду зарубіжних країн, зокрема, США. Саме в цій країні з'явилися, спочатку в гаражі або кімнаті студентського гуртожитку, а потім і виросли в глобальних лідерів інноваційні компанії Hewlett Packard, Dell, Microsoft, Oracle, Google і багато інших. Якщо Україна в перспективі хоче бути країною з інноваційною економікою, в країні має стати можливим створення компанії студентами в гаражі і вихід її на світовий ринок за кілька років. Необхідно виховувати нове покоління інноваційно орієнтованої молоді, для якої не будуть існувати крос-культурні обмеження та бар'єри.
Посилання
Алёшина И. В. Поведение потребителей. М.: Экономистъ, 2006. 525 с.
Andrew J. P., DeRocco E. S., Taylor A. The Innovation Imperative in Manufacturing. How the United States Can Restore Its Edge. BCG, MI, NAM. March, 2009. 32 pp.
Boudreau K. J. and Lakhani K. R. How to Manage Outside Innovation - MIT Sloan Management Review, Summer, 2009, Vol. 50, N 4, pp — 69–75.
Chesbrough H. Open Business Models. Cambridge, Massachusetts: Harvard Business Press, 2006. 256 pp.
Friedman T. L. The World is Flat: A Brief History of the Twenty First Century. Findaway World, 2006. 784 p.
Gelade G. A. IQ, cultural values, and the technological achievement of nations. - Intelligence. Volume 36, Issue 6, November-December 2008, pp. 711–718.
Harrison L. E. (2006 a) The Central Liberal Truth: How Politics Can Change a Culture and Save It from Itself. Oxford University Press, 2006. 272 p.
Harrison L. E. (2006 b) Hearts, Minds and Schools.- Washington Post, Sunday, December 16.2006; B 03.
Lawrence E. Harrison. The Central Liberal Truth. Oxford University Press, 2006. 288 p.
McKeown, Max (2008). The Truth About Innovation. London, UK: Prentice Hall. 249 p.
Mowen J. C. Consumer Behavior. 4-th ed. Macmillan Publishing Co., 1995. 862 pp.
Rigby D. K., Gruver K., and Allen J. Innovations in Turbulent Times. Harvard Business Review, June 2009, pp. 79–86.
Shane S. Cultural influences on national rates of innovation. - Journal of Business Venturing. Volume 8, Issue 1, January 1993, P. 59–73.
Schmemann S. Yegor Gaidar, the Man Who Killed the Command Economy. The New York Times, December 22, 2009.
Самые инновационные экономики мира: в топе скандинавские страны, лидер — Южная Корея URL: http://theworldonly.org/rejtinginnovatsionnyh-ekonomik/
Топ-100 найбільших компаній світу за ринковою капіталізацією 2014 URL: http://www.pwc.com/ua/uk/survey/2014/all/globaltop-100-2014.html
Федулова Л.І. Сьомий технологічний уклад: міфи, реальність та перспективи. Економічна теорія. 2012. № 1 (8). С. 7-18.
Aleshina I.V (2006) Consumer behavior. M., The Economist [in Russian].
Andrew J. P., DeRocco E. S., Taylor A. (2009) The Innovation Imperative in Manufacturing. How the United States Can Restore Its Edge. BCG, MI, NAM. March [in English].
Boudreau K. J. and Lakhani K. R. (2009) How to Manage Outside Innovation - MIT Sloan Management Review, Summer, 50, 4, 69–75 [in English].
Chesbrough H. (2006). Open Business Models. Cambridge, Massachusetts: Harvard Business Press [in English].
Friedman, T. L. (2006) The World is Flat: A Brief History of the Twenty First Century. Findaway World [in English].
Gelade, G.A. (2008) IQ, cultural values, and the technological achievement of nations. Intelligence, 36, 6, Nov.-Dec., 711–718 [in English].
Harrison, L. E. (2006 a) The Central Liberal Truth: How Politics Can Change a Culture and Save It from Itself. Oxford University Press, [in English].
Harrison, L. E. (2006 b). Hearts, Minds and Schools. - Washington Post, Sunday, December 16. B 03 [in English].
Lawrence, E. Harrison. (2006). The Central Liberal Truth. Oxford University Press [in English].
McKeown, Max (2008). The Truth About Innovation. London, UK: Prentice Hall [in English].
Mowen, J. C. (1995) Consumer Behavior. 4-th ed. Macmillan Publishing Co. [in English].
Rigby D. K., Gruver K., and Allen J. (2009) Innovations in Turbulent Times. - Harvard Business Review, June, 79–86 [in English].
Shane, S. (1993) Cultural influences on national rates of innovation. - Journal of Business Venturing, 8, 1, January, 59–73 [in English].
Schmemann, S. (2009). Yegor Gaidar, the Man Who Killed the Command Economy. The New York Times, December 22 [in English].
The most innovative economies in the world: the top of the Scandinavian countries, the leader - South Korea. URL: http://theworldonly.org/rejtinginnovatsionnyh-ekonomik/ [in Ukainian]
Top 100 largest market capitalization companies in 2014. Retrieved from: http://www.pwc.com/ua/uk/survey/2014/all/globaltop-100-2014.html [in Ukainian]
Fedulova, L.I. (2012). Seventh Technological Structure: Myths, Reality and Perspectives. Economic Theory,1 (8), 7-18 [in Ukainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.