ТВОРЧІ ЗАХОДИ ЯК ДІЄВА ФОРМА ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ

Автор(и)

  • Lilia Savchin Рівненського державного гуманітарного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2019.177785

Ключові слова:

конкурси, фестивалі, концерти, активність, оптимізація, студенти.

Анотація

Мета роботи- розглянути творчі заходи (конкурси, фестивалі, концерти) як дієву форму оптимізації  активності студентів – хореографів.Методологія дослідження полягає в застосуванні системного підходу для розкриття проблематики творчих заходів як дієвої форми оптимізації активності студентів-хореографів. Наукова новизна обґрунтовує  подальше визначення прогалин у темі дослідження творчих заходів як дієвої форми оптимізації активності,  які можна розглядати як технології новітньої  концепції, тобто орієнтації на кінцевий результат.Висновки. Активність розглядається сучасними науковцями як пріоритетна передумова творчого навчання. Саме творчі заходи спонукають студента- хореографа, до активності з метою самоформування особистості як професійного митця. Студент скеровуватиме набуті творчі та професійно-пластичні навички до дискурсу фахового зростання, що й спрямує його до стабільних результатів у розв’язанні практичних завдань, навчанні та танцювальній діяльності.

Біографія автора

Lilia Savchin, Рівненського державного гуманітарного університету

кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри хореографії

Посилання

Виткалов С.В. Фестивальний рух як культурний феномен сучасності: аналіз регіонального вектора // Культура України. Рівне. 2016. Випуск 52. 182-190 с.

Грибан Г.П. Життєдіяльність та рухова активність студентів: монографія. Житомир: Вид-во Рута, 2009- 594 с.

Гусєва А.В. Психологічні чинники готовності особистості до громадської активності: автореф. Дис…. канд. психол. наук. спец. 19.00.01. Одеса, 2009.20с.

Зуєв С. П. Сучасний культурний простір та семіотика музичного фестивалю : дис. … канд. мистецтвознавства. Харків : ХДАК, 2007. 207 с.

Жигульский К. Праздник и культура / пер. с польск. М. : Прогресс, 1985. 382 с.

Орлов В.И. Активность и самостоятельность учащихся в обучении // Специалист. 2002. №5. С. 29- 31.

Хроніка культурного життя України: оглядова довідка за матеріалами преси та неопублікованими документами. Вип. 1–12. Київ : НПБУ, 2009–2013.

Vytkalov, S.V. (2016). Festyvalnyi rukh yak kulturnyi fenomen suchasnosti: analiz rehionalnoho vektora. Serhii Vytkalov. Kultura Ukrainy. Rivne, 52, 182-190 [in Ukrainian].

Hryban, H.P. (2009). Zhyttiediialnist ta rukhova aktyvnist studentiv. Zhytomyr: Vyd-vo Ruta [in Ukrainian].

Husieva, A.V. (2009). Psykholohichni chynnyky hotovnosti osobystosti do hromadskoi aktyvnosti: avtoref. Dys.. kand..psykhol.nauk. Odesa [in Ukrainian].

Zuiev, S. P. (2007). Suchasnyi kulturnyi prostir ta semiotyka muzychnoho festyvaliu : dys. … kand. mystetstvoznavstva. S. P. Zuiev. Kharkiv : KhDAK [in Ukrainian].

Zhyhulskyi, K. (1985). Prazdnyk i kultura. M. : Prohress [in Russian].

Orlov, V.I. (2002). Aktivnost i samostoyatelnost uchaschihsya v obuchenii. Spetsialist, 5, 29- 31 [in Russian].

Khronika kulturnoho zhyttia Ukrainy: ohliadova dovidka za materialamy presy ta neopublikovanymy dokumentamy (2009-2013), 1–12. Kyiv : NPBU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Номер

Розділ

Мистецтвознавство