АНТРЕПРЕНЕРСТВО ТА АНГАЖЕМЕНТ ЯК ФОРМИ ПРОДЮСЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ігор Ліхута

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.240094

Анотація

Мета роботи полягає у розгляді та виявленні особливостей антрепризи й ангажементу як форм продюсерської діяльності в контексті становлення професії продюсера у період кінця ХІХ – початку ХХ ст. Методологія дослідження передбачає застосування культурно-історичного методу для осмислення культурно-історичних особливостей виникнення професії продюсера, розуміння суті антрепризи й ангажементу як форм продюсерської діяльності. Наукова новизна. З позицій культурно-історичного підходу представлено авторське визначення антрепризи й ангажементу як концептів гуманітарного знання і бізнес-реальності, відображено сутність і специфіку цих явищ як форм продюсерської діяльності. Висновки. Антрепренерство та ангажемент в контексті формування масової культури є дієвими формами становлення продюсерської діяльності у сфері масової культури. Показано, що у закладах антрепризного типу роль продюсера виконували як підприємці так і митці – актори, режисери, драматурги. Означена тенденція зберігається й донині, проте діяльність продюсера постійно трансформується та вдосконалюється.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Музичне мистецтво