НАБУВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244410Анотація
Мета роботи – дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій та вивчення мотивацій набувачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та аналітичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації набувачів творів мистецтва та подальші дослідження маркетингових процесів при просуванні творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації набувачів творів образотворчого мистецтва. В статті досліджуються маркетингові процеси на арт-ринку. Проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій набувачів творів образотворчого мистецтва. У статті доведено, що в арт-маркетингу є актуальним та необхідним регулярне вивчення алгоритмів поведінки набувачів творів мистецтва, а також в цілому – ситуацій, в яких колекціонер приймає рішення стосовно придбання творів мистецтва. Дослідження в сфері маркетингу арт-ринку дають підстави констатувати, що мистецька творчість є сферою діяльності великого та малого бізнесу, який має глибоко вивчати та аналізувати мотивації набувачів, залучаючи в свою діяльність спеціалістів в галузі психології, соціології, економіки. Зазначимо, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення та аналізу мотивацій набувачів творів мистецтва. Висновки. В статті проаналізовані моделі набування творів образотворчого мистецтва. Також доведено, що поведінка набувача творів мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивід – Продукт – Ситуація, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Отже, нами досліджені індивіди, що беруть участь в набуванні творів мистецтва, які є продуктами на ринку, представлені в натуральній формі в музейних чи в приватних колекціях. Успіх маркетингу мистецтва залежить не тільки від особистості митця, який створив продукт, представлений на ринку, не тільки від платоспроможності кінцевого набувача цього продукту, а й від особистості, творчих та ділових якостей дилерів, дистриб’юторів, інших посередників на арт-ринку, які на певному етапі теж стають набувачами цього продукту на шляху від митця до остаточного покупця – музею чи приватного колекціонера тощо. Також досліджено ринкові алгоритми набування творів мистецтва в колекції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.