НАБУВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244410Анотація
Мета роботи – дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій та вивчення мотивацій набувачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та аналітичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації набувачів творів мистецтва та подальші дослідження маркетингових процесів при просуванні творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації набувачів творів образотворчого мистецтва. В статті досліджуються маркетингові процеси на арт-ринку. Проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій набувачів творів образотворчого мистецтва. У статті доведено, що в арт-маркетингу є актуальним та необхідним регулярне вивчення алгоритмів поведінки набувачів творів мистецтва, а також в цілому – ситуацій, в яких колекціонер приймає рішення стосовно придбання творів мистецтва. Дослідження в сфері маркетингу арт-ринку дають підстави констатувати, що мистецька творчість є сферою діяльності великого та малого бізнесу, який має глибоко вивчати та аналізувати мотивації набувачів, залучаючи в свою діяльність спеціалістів в галузі психології, соціології, економіки. Зазначимо, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення та аналізу мотивацій набувачів творів мистецтва. Висновки. В статті проаналізовані моделі набування творів образотворчого мистецтва. Також доведено, що поведінка набувача творів мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивід – Продукт – Ситуація, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Отже, нами досліджені індивіди, що беруть участь в набуванні творів мистецтва, які є продуктами на ринку, представлені в натуральній формі в музейних чи в приватних колекціях. Успіх маркетингу мистецтва залежить не тільки від особистості митця, який створив продукт, представлений на ринку, не тільки від платоспроможності кінцевого набувача цього продукту, а й від особистості, творчих та ділових якостей дилерів, дистриб’юторів, інших посередників на арт-ринку, які на певному етапі теж стають набувачами цього продукту на шляху від митця до остаточного покупця – музею чи приватного колекціонера тощо. Також досліджено ринкові алгоритми набування творів мистецтва в колекції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.