ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРОТВОРЧОСТІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2023.286876Анотація
Метою статті є дослідження змісту поняття культуротворчості як невід’ємної складової в розвитку івент-індустрії. Методологія дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовано системний та культурологічний підхід, методи аналізу, синтезу, дедукції, порівняння, функціональний, що дозволило всебічно проаналізувати поняття культуротворчості в контексті динаміки сучасних івент-індустрій. Наукова новизна роботи полягає в теоретичному узагальненні поняття культуротворчості в розвитку сучасної івент-індустрії як сфери креативної економіки та культурної практики в ракурсі культурологічного підходу. Висновки. Розвиток економіки в умовах постіндустріального інформаційного суспільства та динаміка сучасної культури масового характеру в поєднанні з новітніми культурними практиками спричинили формування творчого середовища в різних сферах людської діяльності, де вагому роль відіграє саме фактор культуротворчості як генератор інноваційності професійної діяльності. На сьогодні сфера культури і мистецтва, що генерує ціннісний контент, здатний впливати на духовну складову буття соціуму, та сфера економіки й бізнесу, що репрезентують ефективне виробництво товарів та послуг, орієнтоване на задоволення різних потреб суспільства, перебувають в активній взаємодії, де саме економіка трансформувалася в «креативну економіку», («економіку вражень»), у якій ключовими ресурсами є творчість/креативність. На сучасному етапі івент-індустрія не лише виступає інструментом формування суспільних взаємовідносин шляхом символічного залучення, але й створює певні форми соціальних відносин між учасниками, активізуючи колективну свідомість через прояви почуттів причетності та взаємозв'язку з різними спільнотами, групами, суспільством загалом.
Ключові слова: культуротворчість, івент-індустрія, креативні індустрії, креативна економіка, творчість, культурна динаміка, суспільство.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.