ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРОТВОРЧОСТІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ІВЕНТ-ІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2023.286876Анотація
Метою статті є дослідження змісту поняття культуротворчості як невід’ємної складової в розвитку івент-індустрії. Методологія дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовано системний та культурологічний підхід, методи аналізу, синтезу, дедукції, порівняння, функціональний, що дозволило всебічно проаналізувати поняття культуротворчості в контексті динаміки сучасних івент-індустрій. Наукова новизна роботи полягає в теоретичному узагальненні поняття культуротворчості в розвитку сучасної івент-індустрії як сфери креативної економіки та культурної практики в ракурсі культурологічного підходу. Висновки. Розвиток економіки в умовах постіндустріального інформаційного суспільства та динаміка сучасної культури масового характеру в поєднанні з новітніми культурними практиками спричинили формування творчого середовища в різних сферах людської діяльності, де вагому роль відіграє саме фактор культуротворчості як генератор інноваційності професійної діяльності. На сьогодні сфера культури і мистецтва, що генерує ціннісний контент, здатний впливати на духовну складову буття соціуму, та сфера економіки й бізнесу, що репрезентують ефективне виробництво товарів та послуг, орієнтоване на задоволення різних потреб суспільства, перебувають в активній взаємодії, де саме економіка трансформувалася в «креативну економіку», («економіку вражень»), у якій ключовими ресурсами є творчість/креативність. На сучасному етапі івент-індустрія не лише виступає інструментом формування суспільних взаємовідносин шляхом символічного залучення, але й створює певні форми соціальних відносин між учасниками, активізуючи колективну свідомість через прояви почуттів причетності та взаємозв'язку з різними спільнотами, групами, суспільством загалом.
Ключові слова: культуротворчість, івент-індустрія, креативні індустрії, креативна економіка, творчість, культурна динаміка, суспільство.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.