ДИВЕРСИФІКАЦІЯ НАПРЯМІВ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ МІСЦЕВИХ ГРОМАД

Автор(и)

  • Наталія Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2024.302039

Анотація

Метою роботи є дослідження та обґрунтування напрямів туристичної діяльності, наповнення новими формами і новим розумінням видів туризму, які мають потенціал для розвитку соціокультурної сфери місцевих громад. Методологію дослідження склали принципи комплексу загальнонаукових методів і підходів, зокрема соцiокультурнoгo і полісистемнoгo аналiзу, систематизації матеріалів і узагальнення, що дають можливість виявити ресурси взаємодії туристичної та соціокультурної сфер для розвитку локальної й регіональної туристичної діяльності. Наукова новизна дослідження полягає у розширенні уявлень про перспективи  диверсифікації напрямів туристичної діяльності в об’єднаних територіальних громадах, розбудови туристичних маршрутів і дестинацій, як різновидів соціокультурного простору, зміну підходів до оцінки природної та матеріальної й нематеріальної культурної спадщини кожного з регіонів нашої країни.  Висновки. Виявлення пріоритетів інноваційної туристичної й соціокультурної діяльності на споживчому ринку регіональних туристичних продуктів, сприяє появі нових туристично-рекреаційних  об’єктів, що підкреслюють локальну ідентичність; оптимізації  процесів залучення широких верств населення до співпраці з різними культурними спільнотами; виробленню стратегій, пов'язаних з довгостроковим прогнозуванням розвитку територій об’єднаних територіальних громад.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-16

Номер

Розділ

Культурологія