ДІАЛОГ «СХІД-ЗАХІД» У КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ МУЗИЦІ КИТАЮ НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ ВАН СИЛИНЬ ТА ВАН ІН
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308412Анотація
Метою дослідження є вивчення та аналіз камерно-інструментальної творчості китайських композиторів на прикладі творчості Ван Силиня та Ван Ін з позицій діалогу «Схід-Захід». Методологія дослідження базується на порівняльному аналізі музичних творів, вивченні музичних партитур, а також на інтерв'ю з композиторами і музикознавцями. Використано методи музичного аналізу, які дозволяють виявити специфічні риси та впливи у творчості Ван Силиня та Ван Ін. Наукова новизна дослідження полягає у вперше проведеному детальному аналізі камерно-інструментальних творів Ван Силиня та Ван Ін в контексті діалогу між східною та західною музичними традиціями. Висновки. Виявлено, у який спосіб композитори синтезують елементи національної китайської музики з європейськими впливами, створюючи унікальні музичні твори, що представляють новий вимір сучасної камерної музики Китаю. Окрему увагу приділено творчому доробку Ван Силиня, відомого майстра камерної музики, та його доньки Ван Ін, яка є оригінальним композитором нового покоління. Розглянуто їхній внесок у розвиток камерно-інструментальної музики, а також специфіку їхніх музичних підходів, яка відображає діалог між східною та західною музичними традиціями. У статті детально аналізуються їхні найвідоміші камерні твори, що демонструють унікальний синтез національних китайських елементів з європейськими впливами, надаючи таким чином новий вимір сучасній камерній музиці Китаю. Для Ван Силиня, як представника старшого покоління, важливими були значущі концепції та глибина задуму при вирішенні класичних формальних завдань. Його інновації полягали у створенні вагомих прикладів камерно-інструментальної музики, що зрівнюються за серйозністю з великими симфонічними творами. Для Ван Ін – композитора покоління «міленіалів» головним пріоритетом стають новаторство та самостійність у творчих рішеннях. Вони прагнуть до експериментів з нестандартними інструментальними складами, новими техніками композиції, неочікуваними звуковими ефектами, використанням електроніки, мікрохроматики, імпровізації та відкритих форм.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.