ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІЙ АНАЛІЗ РИЗИКІВ ТА НАДБАНЬ ПРИВАТНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПРИЙНЯТТЯ НОВОГО ЗУ "ПРО ВИЩУ ОСВІТУ"

Автор(и)

  • Tatyana Kupriy кандидат історичних наук, доцент кафедри філософії Київського університету ім. Бориса Грінченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2015.138325

Ключові слова:

приватна освіта, вищий навчальний заклад, якість освіти, освітня діяльність, освітня послуга

Анотація

У статті аналізується концепція та нормативна, освітня, суспільна інтенція приватного вищого навчального закладу України у сучасних реаліях. На основі гуманітарно-філософського розуміння сутності освіти та її феноменологічної ваги у сучасному суспільстві автор намагається сформулювати базові засади діяльності вищоїприватної школи в Україні. Аналіз існуючих проблем та очікуваних результатів трансформації ВНЗ приватної форми визначає розробку світоглядно-ціннісних та загальнотеоретичних аспектів навчальної та суспільної роботи вконтексті імплементації нового Закону України "Про вищу освіту".

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення