ЗНАК І ОБРАЗ У КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ХХ–ХХІ СТОЛІТЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2015.138372Ключові слова:
культура, метазнак, символ, міф, семіологічний поворот, постструктуралізм, мистецтвоАнотація
У статті розглянуто знак та образ у контексті художньої культури XX-XXI століть. Універсалізація знаку робить його метазнаком, знак стає символом, міфом. За маскою семіології приховується величезна традиція культури і гуманітарна місія людини, яка за дихотомією означуваного та означального, первинної і вторинної моделюючих систем вбачає цінність, цілісність та універсальність світу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.