Концепція авторської Міжнародної школи мистецтв "Монтессорі центр": європейський вектор

Автор(и)

  • Valeria Shulgina доктор мистецтвознавства, професор, професор Національної ака- демії керівних кадрів культури і мистецтв, Україна
  • Anna Rosenko директор Міжнародної школи мис- тецтв "Монтессорі центр", президент громадської організації "Монтессорі центр конкурси", Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2017.138683

Ключові слова:

естетичне виховання, мистецька початкова освіта, позашкільна освіта, система Марії Монтессорі, авторська школа мистецтв

Анотація

Мета дослідження полягає у розгляді концепції авторської школи мистецтв "Монтессорі центр" як зразка освоєння і використання європейської методики в українській позашкільній освіті. Методологія ґрунтується на практичному досвіді роботи за системою Марії Монтессорі в галузі естетичного виховання дітей. Наукова новизна полягає в імплеме- нтуванні системи Монтессорі в початкову мистецьку освіту, а саме – в музичних, художніх та хореографічних школах, а також в багатоступеневій системі змагань із різних видів мистецтва – музичних олімпіадах, конкурсах та фестивалях. Висновки. Показана можливість того, що в межах концепції Марії Монтессорі можна створити багатоступеневу систему заохочення в навчанні дитині. Учні "Монтессорі центрів" мають можливість брати участь та змагатися в конкурсах та фестивалях з усіх видів мистецтв: від рівня власної школи до Всеукраїнських змагань. У межах цих змагань імплементовано принцип Марії Монтессорі щодо стимулювання тяги до самонавчання і саморозвитку засобами мистецтва. Ефективність навчання видам мистецтва та естетичного виховання за системою М. Монтессорі полягає у відсутності оцінювання, формуванні сприятливого навколишнього середовища, а також у формуванні мотивації та стимулюванні самонавчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-05

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення