PR-ТЕХНОЛОГІЇ В АРТ-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ PR-СТРАТЕГІЯМИ ТА ПРОСУВАННЯМ АРТИСТА-ВОКАЛІСТА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289844Анотація
Анотація. У статті досліджується використання PR-технологій у контексті мистецтва та культури. Зосереджуючись на українському досвіді, дослідження має на меті розкрити динаміку взаємодії між PR-стратегіями та просуванням артиста-вокаліста. Методологічну основу дослідження складає принцип системного підходу та контент аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у культурно-мистецькому просторі. Застосовуючи дослідницький підхід, був проведений комплексний огляд літератури, який охопив як внутрішні, так і зарубіжні джерела. Дослідження підкреслює важливість ефективних PR-тактик у розвитку та просуванні арт-проектів, особливо на українській культурній арені. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в українському мистецтвознавстві зроблено спробу упорядкування підходів до використання PR-технологій та створення алгоритму у контексті просування вокаліста. Висновки. Розкрито багатогранну роль PR-технологій у формуванні образу співака, його сприйняття громадськістю, підтримці ,залучення та забезпеченні тривалого художнього впливу. Визначено, що просування виконавця відбувається у двох площинах, що взаємоперетинаються, а саме у слухацькій аудиторії та в системі шоу-бізнесу. Акцентовано, що традиційно до основних маркетингових цілей музичного шоу-бізнесу відносять максимізацію якісних та кількісних показників популярності виконавця, максимізацію цільової аудиторії та максимізацію якісного рівня проекту. Виявлено, що соціальний ефект процесу просування виявляється у підвищенні первісної соціальної цінності та значущості музичного продукту в масовій свідомості споживача, у покращенні сценічного іміджу виконавця у виставах слухачів, у збільшенні зростання продажів музичної продукції.
Ключові слова: PR-технології, PR-стратегії, просування артиста-вокаліста, соціальний ефект.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.