ФОРМИ ТА МЕТОДИ МЕДІАПРОМОЦІЇ БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ В КНР
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2024.302112Анотація
Мета статті – дослідити форми та методи медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Методологія. Було використано декілька наукових методів дослідження: пошуково-аналітичний – для збору інформації про способи та форми медіапромоції та реклами діяльності балетних театрів КНР); структурно-типологічний – для систематизації отриманих фактів і окреслення головних напрямів медіапромоції китайського балетного мистецтва, метод індуктивного узагальнення – для написання висновків. Наукова новизна полягає у визначенні та висвітленні пріоритетних напрямів медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Висновки. Балетний театр Китайської народної республіки не лише продовжує вражати високохудожніми проєктами, а залишається комерційно успішним. Одним з перспективних напрямів оптимізації організаційно-творчої діяльності балетного театру Китаю є збільшення медійної присутності балетних труп на різноманітних китайських і зарубіжних Інтернет-платформах, радіо, телебаченні, кіно тощо. Через різноманітні форми медіа здійснюється промоція хореографічних вистав та шоу, в мережі Інтернет відбуваються стрімінгові трансляції, онлайн-екскурсії, майстер-класи; активність балетних компаній посилюється у соцмережах; телебачення висвітлює та організовує танцювальні фестивалі, конкурси, шоу, церемонії нагородження артистів державними та недержавними преміями; професійні та аматорські балетні школи активно користуються медіарекламою; балетний театр співпрацює з фешн-індустрією; балет є темою багатьох ігрових та документальних фільмів; елементи балету потрапляють до новітніх форм медіамистецтва. Таким чином, балетний театр в КНР ефективно користується різноманітними методами та прийомами медіапромоції. Оскільки китайський балетний театр перебуває на підйомі, він вдосконалює можливості для подальшого повноцінного розкриття свого творчо-організаційного потенціалу. Увага до цієї теми сприятиме розвитку сильних боків організації балету в Китаї, пошуку нестандартних рішень при одночасному зосередженні на розбудові національного балетного театру за високими стандартами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.