ТРАДИЦІЙНИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ДЖЕРЕЛО ХУДОЖНЬОГО НАЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ МИСТЕЦТВІ ПАВЛА ВІРСЬКОГО

Автор(и)

  • Віктор Литвиненко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308381

Анотація

Мета статті – простежити деякі процеси інтеграції українського танцювального і музичного фольклору в професійне народно-сценічне хореографічне мистецтво балетмейстера Павла Вірського. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного та мистецтвознавчого методів, які дозволяють виявити ступень взаємодії танцювального і музичного фольклору  з принципами викладення і розвитку нових танцювальних форм і жанрів на рівні драматургії театралізованих хореографічних творів Павла Вірського. Наукова новизна. Впровадження у професійне хореографічне мистецтво фольклорних традицій слугує незаперечним фактором, який сприяє створенню не лише нових форм танцю, але й згуртовує суспільство, об’єднує прогресивних людей усього світу. Висновки. Мистецтво танцю безперервно розвивається. Кожне нове покоління балетмейстерів знаходить у ньому співзвучні своєму часу риси. Будь-який хореографічний твір, чи то класичний балет, чи естрадний танець, має містити у собі елементи національного традиційного фольклору. Безмежне, невичерпне джерело традиційного фольклорного матеріалу збагачує хореографію митця, дає невичерпні можливості створити воістину яскравий хореографічний твір, який буде зрозумілим глядачам всього світу і приносити неймовірну естетичну насолоду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Хореографія