№ 1-2 (2012)

Зміст

Статті

Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі PDF
Тетяна Циганкова, Олена Євдоченко, Наталя Шелестович 5-34
Нові підходи до аналізу взаємного впливу соціальної нерівності, людського капіталу та економічного зростання PDF
Міхал Габріель Вожняк 35-54
Стратегія і тактика міжнародних злиттів і поглинань PDF
Світлана Сіденко, Денис Кір’яков 55-82
«Moral hazard» зростання зовнішньої заборгованості України в умовах доларизації економіки PDF
Зоряна Луцишин, Тарас Цвігун 83-106
Корпоративні стратегії глобального інвестиційного бізнесу PDF
Тетяна Фролова 107-132
Перспективи трансформації сучасної моделі світового фармацевтичного ринку PDF
Юрій Солодковський, Ольга Довженко 133-152
Інституціоналізація організаційної поведінки в процесі подолання блокування інновацій в Польщі та Україні PDF
Тереза Баль-Вожняк 153-178
Особливості розвитку сучасної структури світового фінансового ринку PDF
Олег Паценко, Еллана Молчанова 179-208
Аналіз взаємозвязку і взаємовпливу економічного росту та іноземних інвестицій PDF
Олексій Субочев 209-227