Використання візуальних методів в освіті різних рівнів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87914Ключові слова:
дистанційна освіта, тренажер, смарт-навчання, інноваційні методи, мережеві технології, інтерактивне середовищеАнотація
В роботі розглянута одна з глобальних задач педагогіки – підвищення якості національної освіти на всіх рівнях шляхом впровадження інноваційних методів. Пропонується ефективний та доступний спосіб створення навчальних матеріалів на базі сучасних хмарних сервісів. Отримані результати досліджень подано у вигляді практичних рекомендацій щодо використання мережевих технологій в процесі створення інтерактивного смарт-середовища середовищаПосилання
- Morze, N. V., Glazunova, O. G. (2013). What Should be E-Learning Course for Smart Education. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer, 411–423. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1000/ICTERI-2013-p-411-423-MRDL.pdf
- Hnatyshena, I., Khariuk, I. (2016). Dimension of Smart Education in modern society. SMART-education: Resources and prospects. Kyiv, 32–34. Available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/d87f90e5eab7630e4cf4b87b407aab8a.pdf
- Gantz, J. F., Minton, S., Toncheva, A. (2012). Cloud Computing's Role in Job Creation. IDC MS White Paper, USA. Available at: https://news.microsoft.com/download/features/2012/IDC_Cloud_jobs_White_Paper.pdf
- Goncharenko, N. M., Synenko, S. I. (2015). Lifelong education as components of the european social model of continuous education in the conditions of civilizational crisis. ScienceRise, 12 (5 (17)), 27–33. doi: 10.15587/2313-8416.2015.57051
- Goncharenko, N. M., Fedotova, N. A. (2014). Changing the personal characteristics influenced by multimedia technologies. Metodyst, 5.
- Kurvits, M. What is the upside-down class and in what its task. Masterskaja Mariny Kurvits. Available at: http://marinakurvits.com
- Madeira City Schools Planning Commission (2014). Blended Learning. Available at: http://www.madeiracityschools.org/docs/BlendedLearningReport%201.pdf
- Gantz, J. F., Anderson, C. (2012). Climate Change: Cloud's Impact on IT Organizations and Staffing. IDC, USA. Available at: https://news.microsoft.com/download/presskits/learning/docs/IDC.pdf
- Bates, T. Discussing design models for hybrid/blended learning and the impact on the campus. Available at: http://www.tonybates.ca/2013/05/08/discussing-design-models-for-hybridblended-learning-and-the-impact-on-the-campus/
- Philip, M. (2007). Using Visual Methods in Careers Education and Guidance. Journal of Pastoral Care in Education, 2, 8–16. Available at: https://www.researchgate.net/journal/1468-0122_Pastor
- Presentation about: The typical personal computer architecture. Available at: http://svitppt.com.ua/informatika/tipova-arhitektura-personalnogo-kompyutera-klasifikaciya-ta-osnovni-harakteristiki-pk.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Natalia Goncharenko, Svitlana Synenko

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




