Розвиток загальноосвітнього навчального закладу як процес інноваційних змін
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.71671Ключові слова:
розвиток, загальноосвітній навчальний заклад, стадії розвитку, управління, процес, потенціалАнотація
У статті теоретично обґрунтовано стадії розвитку загальноосвітнього навчального закладу та схарактеризовано їх зокрема: диспозиція, адаптація, генерування ідей, продукування ідей, насиченість потенціалу закладу. Подано власне визначення сутності поняття «розвиток загальноосвітнього навчального закладу»; визначено управлінські дії, які необхідно вчинити на кожній стадії розвитку школи. Сформульовано певний перелік ризиків, які можуть уповільнити процес розвитку навчального закладу
Посилання
- Vygotsky, L. S. (2000). The psychological foundations of creative activity. Free development of the personality of the student: Philosophical and psychological-pedagogical bases of education. Stavropol: SKIPRO, 783.
- Sparrow, D. V. (2005). College of education: theoretical bases of management development. Science. VSN. Budennogo. state med. UN-Tu im. K. D. Ushinsky, 11-12, 47–54.
- Danilenko, L. I. (2007). Pedagogical innovations in modern theory and practice. Director of the school, 3, 28–49.
- Khomeriki, E. G., Potashnik, M. M., Lawrence, A. V.; Potashnik, M. M. (Ed.) (1994). The development of the school as an innovative process. Moscow: New school, 64.
- Meleshko, V. V. (2013). The Management of development of rural small schools. Kyiv: Pedagogical thought, 104.
- Pervouralskaya, I., Scherbakova, L. et. al (2004). Organizational-pedagogical conditions of the innovative activities of extracurricular institutions of a new type. Director of the school, 33-34, 7–41.
- Sergeeva, L. M.; Oliynyk, V. V. (Ed.) (2013). Managing the development of technical and vocational education institutions: theory and methodology. Kyiv – Kherson: Ailanthus, 452.
- Slobodchikov, V. S. (2003). Problems of formation and development of innovative education. Innovations in education, 2, 4–18.
- Kunz, G., O'donnell, C.; Gvishiani, D. M. (Ed.) (1981). Office: system and situational analysis of managerial functions. Moscow: Progress, 250.
- Kutsenko, V. S. (1984). Social problem: the Genesis and the solution. Methodological analysis. Kyiv: Of Sciences. the idea, 438.
- Marmaza, A. I. (2004). Innovative approaches to the management of the school. Kharkov: Osnova, 240.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Миколаївна Назаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.