Розвиток загальноосвітнього навчального закладу як процес інноваційних змін

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Назаренко Херсонська академія неперервної освіти вул. Покришева, 41, м. Херсон, Україна, 73034, Україна https://orcid.org/0000-0003-1008-4482

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.71671

Ключові слова:

розвиток, загальноосвітній навчальний заклад, стадії розвитку, управління, процес, потенціал

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано стадії розвитку загальноосвітнього навчального закладу та схарактеризовано їх зокрема: диспозиція, адаптація, генерування ідей, продукування ідей, насиченість потенціалу закладу. Подано власне визначення сутності поняття «розвиток загальноосвітнього навчального закладу»; визначено управлінські дії, які необхідно вчинити на кожній стадії розвитку школи. Сформульовано певний перелік ризиків, які можуть уповільнити процес розвитку навчального закладу

Біографія автора

Людмила Миколаївна Назаренко, Херсонська академія неперервної освіти вул. Покришева, 41, м. Херсон, Україна, 73034

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра менеджменту освіти

Посилання

  1. Vygotsky, L. S. (2000). The psychological foundations of creative activity. Free development of the personality of the student: Philosophical and psychological-pedagogical bases of education. Stavropol: SKIPRO, 783.
  2. Sparrow, D. V. (2005). College of education: theoretical bases of management development. Science. VSN. Budennogo. state med. UN-Tu im. K. D. Ushinsky, 11-12, 47–54.
  3. Danilenko, L. I. (2007). Pedagogical innovations in modern theory and practice. Director of the school, 3, 28–49.
  4. Khomeriki, E. G., Potashnik, M. M., Lawrence, A. V.; Potashnik, M. M. (Ed.) (1994). The development of the school as an innovative process. Moscow: New school, 64.
  5. Meleshko, V. V. (2013). The Management of development of rural small schools. Kyiv: Pedagogical thought, 104.
  6. Pervouralskaya, I., Scherbakova, L. et. al (2004). Organizational-pedagogical conditions of the innovative activities of extracurricular institutions of a new type. Director of the school, 33-34, 7–41.
  7. Sergeeva, L. M.; Oliynyk, V. V. (Ed.) (2013). Managing the development of technical and vocational education institutions: theory and methodology. Kyiv – Kherson: Ailanthus, 452.
  8. Slobodchikov, V. S. (2003). Problems of formation and development of innovative education. Innovations in education, 2, 4–18.
  9. Kunz, G., O'donnell, C.; Gvishiani, D. M. (Ed.) (1981). Office: system and situational analysis of managerial functions. Moscow: Progress, 250.
  10. Kutsenko, V. S. (1984). Social problem: the Genesis and the solution. Methodological analysis. Kyiv: Of Sciences. the idea, 438.
  11. Marmaza, A. I. (2004). Innovative approaches to the management of the school. Kharkov: Osnova, 240.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Назаренко, Л. М. (2016). Розвиток загальноосвітнього навчального закладу як процес інноваційних змін. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 8–11. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.71671

Номер

Розділ

Педагогічна освіта