ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
педагогічні умови, майбутні філологи, професійна діяльність, інтеоракція.Анотація
Гуманізація вищої філологічної освіти забезпечує динаміку розвитку професійного потенціалу студентів філологічних спеціальностей не тільки як носіїв нормативної комунікації та мовного коду, але й як творчої, психологічно стійкої особистості, здатної креативно мислити й оцінювати педагогічні ситуації, використовувати практично придбаний протягом навчання досвід спілкування в умовах освітнього простору. Сучасний учитель-філолог має не тільки передати новим поколінням досвід попередніх, а й сформувати в учнів належний рівень іншомовної підготовки, бажання постійного оновлення знань, навички самоосвіти у напрямі вивчення іноземної мови, підготувати до взаємодії із суб’єктами іншомовного середовища, використовуючи для цього активні методи навчання. У статті визначено методологічні засади оптимізації практичної підготовки майбутніх бакалаврів філології до організації діалогічної взаємодії під час використання інтерактивних технологій у майбутній професійній діяльності; конкретизовано особливості підготовки майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у школі; обґрунтовано педагогічні умови до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. На основі аналізу й узагальнення результатів наукових пошуків конкретизовано особливості підготовки майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у школі: формування готовності майбутнього бакалавра-філолога до використання інтерактивних технологій у педагогічній діяльності вчителя іноземної мови передбачає забезпечення обізнаності студентів щодо сутності інтерактивних технологій та їх цільового призначення у школі; формування у студентів умінь використовувати інтерактивні технології у майбутній професійній діяльності учителя іноземної мови відбувається шляхом їхньої участі в інтерактивних ситуаціях та інтерактивній взаємодії в процесі навчання.Посилання
Beresniev, A. A. (2009). Preparation of future teachers of foreign languages for application of personally oriented teaching technologies, diss. ... candidate ped sciences. Yalta, 274.
Chernevlevsky, D.V., Tomchuk, M. L. (2006). Pedagogics and Psychology of Higher Education, teach. manual for studio University. Vinnitsa, Social-economic. In-t Un "Ukraine", 102.
Moroz, O. G., Slaston, V. O., Filippenko, N. I. and others (2001). Educational process in higher pedagogical school, teaching. Manual. Kiev, NPU them. M.P. Dragomanov, 338.
Elfimova, N. V. (1987). Functions of emotions in the creation of a motivational component of activity. (pp. 24-31). Emotional regulation of educational activity.
Korotaeva, E. V. (2007). Psychological foundations of pedagogical interaction. Moskov, Profit Style, 224.
Krivichikova, G. F. (2005). Method of interactive learning of written speech of future teachers of English, diss. ... candidate ped sciences, 344.
Morska, L. I. (2007). Methodical system of preparation of the future teacher of foreign languages for the use of information technologies in student learning (monograph). Ternopil, TNPU them. V. Gnatyuk, 243.
Markova, A. K. (1996). Psychology of professionalism. Moscow, MGF "Knowledge", 308.
Nelga, T. O. & Bulvinska, O. I. (2007). Higher School of Ukraine: Values of Functioning, Problems, Perspectives. (pp.170-190). Modernization of the system of higher education: value and cost for Ukraine: monograph. Kiev, Pedagogical thought.
Pavlenko, N. O. (2008). Preparation of the future teacher of elementary school for the use of interactive pedagogical technologies, dis ... candidate ped sciences, 216.
Thomas, R. M. (1987). The Nature of Educational Technology. (pp. 1–34). In: Educational Technology. Its Creation, Development and Cross Cultural Transfer. Oxford, Pergamon Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oksana Lypchanko-Kovachyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).