ПРОГРАМНІСТЬ У КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ АНСАМБЛЯХ ОЛЕКСАНДРА ЯКОВЧУКА ЯК СКЛАДОВА АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ

Автор(и)

  • Nadia Jacobchuk старший викладач кафедри камерного ансамблю Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2015.138438

Ключові слова:

програмність, сюїта, камерно-інструментальний ансамбль, Олександр Яковчук, українська музика.

Анотація

У статті розглядається феномен програмності у камерно-інструментальній творчості сучасного українського композитора Олександра Яковчука. На прикладі "Португальської сюїти" для гобоя та фортепіано досліджено прояви програмності картинного типу (образотворчої тематики). У другому проаналізованому творі – "Іспанській сюїті" для класичного квінтету духових інструментів (флейта, гобой, кларнет, фагот і валторна) – виявлено синтез різних типів програмності: картинного, зображального та фольклорного.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення