ПРОГРАМНІСТЬ У КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ АНСАМБЛЯХ ОЛЕКСАНДРА ЯКОВЧУКА ЯК СКЛАДОВА АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2015.138438Ключові слова:
програмність, сюїта, камерно-інструментальний ансамбль, Олександр Яковчук, українська музика.Анотація
У статті розглядається феномен програмності у камерно-інструментальній творчості сучасного українського композитора Олександра Яковчука. На прикладі "Португальської сюїти" для гобоя та фортепіано досліджено прояви програмності картинного типу (образотворчої тематики). У другому проаналізованому творі – "Іспанській сюїті" для класичного квінтету духових інструментів (флейта, гобой, кларнет, фагот і валторна) – виявлено синтез різних типів програмності: картинного, зображального та фольклорного.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.