ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА В КОНКУРЕНТНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Марія Комова
  • Олена Гуглевич

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2023.294087

Анотація

Мета дослідження полягає у вивченні потенціалу вебсайту як інформаційного ресурсу для популяризації діяльності туристичного агентства в конкурентних умовах. Для реалізації цієї мети необхідно розв’язати такі завдання: встановити роль інформаційно-комунікаційних технологій в стратегії просування компанії на ринку туристичних послуг; вивчити особливості використання інформаційних технології в контексті діяльності туристичного агентства; визначити функціональні особливості вебсайту туристичного агентства; визначити вимоги до спеціалізованих сайтів у сфері туристичного бізнесу. Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових методів. Застосування методів аналізу, синтезу, логічних узагальнень дало змогу встановити роль інформаційно-комунікаційних технологій в стратегії просування компанії на ринку туристичних послуг; вивчити особливості використання інформаційних технології в контексті діяльності туристичного агентства; визначити функціональні особливості та вимоги до вебсайту туристичного агентства. Метод візуалізації у табличній і графічній формі використано для представлення ресурсів інформаційних, комунікаційних технологій в просуванні компанії на ринку туристичних послуг. Наукова новизна роботи полягає у з’ясуванні тенденцій глибокого взаємопроникнення інформаційних, комунікаційних, маркетингових технологій в діяльності компанії на ринку туристичних послуг. Висновки. До переваг популяризації діяльності туристичного підприємства з використанням сучасних інформаційних, комунікаційних, маркетингових технологій належать: можливість комунікації з цільовою аудиторією в режимі реального часу; збільшення ресурсів для охоплення клієнтської бази; покращення іміджу туристичного підприємства; появу каналів не тільки для поширення інформації про послуги, товари чи саме підприємство, а й для реалізації туристичних продуктів; підвищення ефективності комунікації з клієнтами та зменшення витрат на залучення нових клієнтів; спрощення процесів оформлення замовлень; застосування дистанційних технологій для консультування та обслуговування клієнтів.

Ключові слова: вебсайт, інформаційні технології, комунікаційні технології, туризм, туристичні послуги, туристичні агентства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Статті