МІСЦЕ І РОЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПІДГОТОВКА ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» У ПІДГОТОВЦІ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В АСПІРАНТУРАХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ (НАУКОВИХ УСТАНОВ)

Автор(и)

  • Сергій Литвин

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2021.238773

Анотація

Мета роботи. Висвітлити місце і роль навчальної дисципліни «Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень» як складової освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії в аспірантурі закладів вищої освіти (наукових установ) та її значення у набутті аспірантами фахових компетентностей, системних знань і вмінь, необхідних для підготовки наукового дослідження і презентації його результатів. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових методів аналізу і синтезу, індукції і дедукції, узагальнення і абстрагування, оглядово-аналітичного, опису та порівняння, що дало змогу виявити місце і роль означеної навчальної дисципліни. Наукова новизна роботи полягає в узагальненні і систематизації знань про навчальну дисципліну «Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень», в акцентуванні уваги на її особливостях з погляду сьогодення та перспектив її розвитку. Висновки. Особливістю навчальної дисципліни «Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень» є розгляд всіх етапів підготовки аспірантів: від вступу до аспірантури і вибору теми дисертаційного дослідження й до прилюдного захисту дисертації та оформлення атестаційної справи у світлі сучасних вимог. У процесі вивчення курсу аспіранти зможуть скласти цілісне уявлення про науку як систему знань і знаряддя пізнання, сформувати погляди на методологію наукового пізнання, сутність загальнонаукових та спеціальних методів і принципів проведення наукових досліджень та презентацію їх результатів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01