ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ MOODLE ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПЛАВАННЯ»

Автор(и)

  • В. А. Бабаліч Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

Ключові слова:

освіта, Moodle, фізичне виховання, компетентність.

Анотація

У статті представлено можливості використання
платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці
фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання».
Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види
діяльності та ресурси.

Посилання

Данилко М. Упровадження педагогічних технологій фізичного

виховання та спорту щодо методологічних основ формування готовності майбутнього вчителя фізичної культури. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 2(14), 26-31.

Кухаренко В. М., Березенська С. М., Бугайчук К. Л., Олійник

Н. Ю., Олійник Т. О., Рибалко О. В., Сиротенко Н. Г., Столяревська А. Л. Теорія та практика змішаного навчання: моногaрафія, Харків, 2016, 284.

Триус Ю. В. Герасименко І. В., Франчук В. М. Система

електронного навчання ВНЗ на базі Moodle: методичний посібник,

Черкаси, 2012, 220 с.

Success with Blended Singh H., Reed Ch. A White Paper: Achieving

Learning, Р. 1-11. – [Elektronny`j resurs]. – Rezhy`m dostupu:

http://facilitateadultlearning.pbworks.com/f/ blendedlearning.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-17