Інноваційні методи викладання іноземної мови за професійним спрямуванням
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70212Ключові слова:
компетентнісний підхід, інноваційні методи, мотивація, занурення в проект, здійснення діяльності, презентація, комп’ютерні технологіїАнотація
У статті розглядаються інноваційні методи викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Базуючись на сучасних соціальних вимогах було проведено дослідження у галузі педагогіки та доведено, що основним критерієм підготовки кваліфікованого спеціаліста є використання у педагогічному процесі компетентнісного підходу. Також зазначена важливість використання комп'ютерних технологій та їх результативність при вивченні іноземної мови. У висновках автори відзначають, що застосування активних методів викладання розвивають комунікативність та мотивацію
Посилання
- Polat, Je. S. (2000). Novi pedagogichni ta infomacijni tehnologii' v systemi osvity. Moscow: Akademija, 254.
- Krat, O. I. (2011). Komponenty systemy navchannja inozemnoi' movy profesijnogo sprjamuvannja cherez zmist profesijnoi' dijal'nosti. Visnyk Dnipropetrovs'kogo universytetu imeni Al'freda Nobelja. Serija ''Pedagogika i psyhologija'', 2 (2), 69–74.
- Panfilova, A. P. (2012). Innovacionnye pedagogicheskie tehnologii. Aktivnoe obuchenie. Moscwo: Akademija, 192.
- Bigych, O. B., Borysko, N. F., Borec'ka, G. E. et. al; Nikolajeva, S. Ju. (Ed.) (2011). Metodyka formuvannja mizhkul'turnoi' inshomovnoi' komunikatyvnoi' kompetencii': Kurs lekcij. Kyiv: Lenvit, 344.
- Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. (2004). Suchasnyj urok. Interaktyvni tehnologii' navchannja. Kyiv: Vydavnyctvo A. S. K., 192.
- Glushok, L. M. (2010). Zastosuvannja interaktyvnyh metodiv pry vykladanni anglijs'koi' movy u Hmel'nyc'kij gumanitarno-pedagogichnij akademii'. Pedagogichnyj dyskurs, 8, 56–59.
- Red'ko, V. (2011). Interaktyvni tehnologii' navchannja inozemnoi' movy. Ridna shkola, 8-9, 28–36.
- Bordovskaja, N. V. (Ed.) (2011). Sovremennye obrazovatel'nye tehnologii. Moscow: KNORUS, 432.
- Nikolajeva, S. Ju. (Ed.) (2003). Zagal'nojevropejs'ki rekomendacii' z movnoi' osvity: vyvchennja, vykladannja, ocinjuvannja. Kyiv: Lenvit, 273.
- Cloud, N., Genesee, F., Hamayan, E. (2009). Literacy Instruction for English Language Learners. Portsmouth: Heinemann, 248.
- Crandall, J. (1992). Content-centered instruction in the United States. Annual Review of Applied Linguistics, 13, 111–126. doi: 10.1017/s0267190500002427
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Володимирівна Новосілець, Анастасія Олегівна Крилова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.