Інноваційні методи викладання іноземної мови за професійним спрямуванням

Автор(и)

  • Олена Володимирівна Новосілець Національний університет “Львівська політехніка” вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-9123-4678
  • Анастасія Олегівна Крилова Національний університет “Львівська політехніка” вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0003-3467-8656

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70212

Ключові слова:

компетентнісний підхід, інноваційні методи, мотивація, занурення в проект, здійснення діяльності, презентація, комп’ютерні технології

Анотація

У статті розглядаються інноваційні методи викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Базуючись на сучасних соціальних вимогах було проведено дослідження у галузі педагогіки та доведено, що основним критерієм підготовки кваліфікованого спеціаліста є використання у педагогічному процесі компетентнісного підходу. Також зазначена важливість використання комп'ютерних технологій та їх результативність при вивченні іноземної мови. У висновках автори відзначають, що застосування активних методів викладання розвивають комунікативність та мотивацію

Біографії авторів

Олена Володимирівна Новосілець, Національний університет “Львівська політехніка” вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Викладач

Кафедра іноземних мов 

Анастасія Олегівна Крилова, Національний університет “Львівська політехніка” вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Викладач

Кафедрa іноземних мов

Посилання

  1. Polat, Je. S. (2000). Novi pedagogichni ta infomacijni tehnologii' v systemi osvity. Moscow: Akademija, 254.
  2. Krat, O. I. (2011). Komponenty systemy navchannja inozemnoi' movy profesijnogo sprjamuvannja cherez zmist profesijnoi' dijal'nosti. Visnyk Dnipropetrovs'kogo universytetu imeni Al'freda Nobelja. Serija ''Pedagogika i psyhologija'', 2 (2), 69–74.
  3. Panfilova, A. P. (2012). Innovacionnye pedagogicheskie tehnologii. Aktivnoe obuchenie. Moscwo: Akademija, 192.
  4. Bigych, O. B., Borysko, N. F., Borec'ka, G. E. et. al; Nikolajeva, S. Ju. (Ed.) (2011). Metodyka formuvannja mizhkul'turnoi' inshomovnoi' komunikatyvnoi' kompetencii': Kurs lekcij. Kyiv: Lenvit, 344.
  5. Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. (2004). Suchasnyj urok. Interaktyvni tehnologii' navchannja. Kyiv: Vydavnyctvo A. S. K., 192.
  6. Glushok, L. M. (2010). Zastosuvannja interaktyvnyh metodiv pry vykladanni anglijs'koi' movy u Hmel'nyc'kij gumanitarno-pedagogichnij akademii'. Pedagogichnyj dyskurs, 8, 56–59.
  7. Red'ko, V. (2011). Interaktyvni tehnologii' navchannja inozemnoi' movy. Ridna shkola, 8-9, 28–36.
  8. Bordovskaja, N. V. (Ed.) (2011). Sovremennye obrazovatel'nye tehnologii. Moscow: KNORUS, 432.
  9. Nikolajeva, S. Ju. (Ed.) (2003). Zagal'nojevropejs'ki rekomendacii' z movnoi' osvity: vyvchennja, vykladannja, ocinjuvannja. Kyiv: Lenvit, 273.
  10. Cloud, N., Genesee, F., Hamayan, E. (2009). Literacy Instruction for English Language Learners. Portsmouth: Heinemann, 248.
  11. Crandall, J. (1992). Content-centered instruction in the United States. Annual Review of Applied Linguistics, 13, 111–126. doi: 10.1017/s0267190500002427

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-31

Як цитувати

Новосілець, О. В., & Крилова, А. О. (2016). Інноваційні методи викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (1), 41–45. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70212

Номер

Розділ

Педагогічна освіта