Система підготовки майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності в полісуб’єктному навчальному середовищі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78394Ключові слова:
полісуб’єктне навчальне середовище, вчитель-гуманітарій, педагогічна система, педагогічна технологія, полісуб’єктна взаємодія, мотиваціяАнотація
Обґрунтовано процес розробки системи підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в полісуб’єктному навчальному середовищі. Охарактеризовано компоненти моделі такої системи. Обґрунтовано мотиваційний компонент як один із визначальних у контексті проблеми дослідження: проаналізовано ключові психологічні та соціально-педагогічні концепції мотивації. Базовими у системі визначено компоненти: концептуальний, цільовий, стимулювально-мотиваційний, змістовий, процесуально-технологічний та корегувально-результативнийПосилання
- Chaika, V. M.; Tereshhuk, G. V. (Ed.) (2006). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do samorehuliatsii pedahohichnoi diialnostі [Training future teachers to self-teaching activities]. Ternopil': TNPU, 275.
- Pelekh, L. R. (2014). Teoriia i metodyka aksiolohichnoi osvity v Polshchi: porivnialnyi aspect [Theory and Methods axiological education in Poland: comparative aspect]. Rivne: PP DM, 402.
- Muranova, N. P. (2013). Fizyko-matematychna pidhotovka starshoklasnykiv do navchannia v tekhnichnomu universyteti [Physics and Mathematics high school students to study at the Technical University]. Kyiv: NAU, 464.
- Pyrohova, O. V. (2004). Modelyrovanye v obrazovanyy [Modeling in education]. Innovations in education, 5, 36–40.
- Meshko, H. M.; Kravec, V. P. (Ed.) (2012). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do zberezhennia i zmitsnennia profesiinoho zdorovia [Preparation of teachers to preserving and strengthening occupational health]. Ternopil': TNPU im. V. Gnatjuka, 468.
- Mykytiuk, S. O. (2012). Resursnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Resource approach to training future teachers]. Kharkiv: Monrhraf, 342.
- Maslow, A. H. (1943). A Theory of Human Motivation. Psychological Review, 50 (4), 370–396. doi: 10.1037/h0054346
- Alderfer, C. P. (1969). An empirical test of a new theory of human needs. Organizational Behavior and Human Performance, 4 (2), 142–175. doi: 10.1016/0030-5073(69)90004-x
- McClelland, D. (1988). Human motivation. Boston: Cambridge Unversity Press, 676. doi: 10.1017/cbo9781139878289
- Herzberg, F. (1964). The Motivation-Hygiene Concept and Problems of Manpower. Personnel Administrator, 1 (27), 3–7.
- Vroom, V. H. (1964). Work and motivation. New York: John Wiley & Sons, Inc., 288.
- Locke, E. A. (1968). Toward a theory of task motivation and incentives. Organizational Behavior and Human Performance, 3 (2), 157–189. doi: 10.1016/0030-5073(68)90004-4
- Edberg, H. How negative motivation can help us overcome problems. Available at: http://www.positivityblog.com/index.php/2008/01/29/how-negative-motivation-can-help-us-overcome-problems/
- Klaryn, M. V. (1996). Lychnostnaia oryentatsyia v neprerуvnom obrazovanyy [Lychnostnaya orientation continuously in Education]. Pedahohyka, 2, 14–21.
- Radchuk, H. K. (2009). Aksiopsykholohiia vyshchoi shkoly. Ternopil, 415.
- Ostrowska, U.; Sliwerski, B. (Ed.) (2006). Aksio Logiczne Podstawy Wychowania. Vol. 1. Pedagogika: podstawynaukowychowaniu. Gdanks: GWP, 391–414.
- Rysmen, D. (1993). Nekotorye typu kharaktera y obshchestvo [Some Types nature and society]. Sotsyolohycheskye yssledovanyia, 3, 121–130.
- Rogers, C. (1983). Freedom to learn for the 80`s. Columbus – Toronto – London – Sydney: Ch. E. Merril Publ. Company, A Bell & Howell Company, 312.
- Yablonska, T. M. (2012). Metodolohiia realizatsii rolovoi perspektyvy yak stratehii yakisnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv-filolohiv [Methodology implementation strategy role-playing perspective as quality training of future teachers of philology]. Odesa: vydavets Bukaiev В. В., 228.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Євгенія Олександрівна Співаковська

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.