Мультимедіа як засіб навчання студентів технічних університетів англійської мови професійного спрямування
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100042Ключові слова:
мультимедіа, англійська мова професійного спрямування, аудіовізуальні засоби, технічний університет, навчанняАнотація
У статті зазначено складові, функції й переваги мультимедіа як засобу навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей. Охарактеризовано особливості процесу вивчення іноземної мови за допомогою мультимедіа, зокрема принципи когнітивної теорії навчання. Робота містить пояснення навчання за допомогою перенесення знань і характеристики структури розумової моделі, об’єму робочої пам’яті, а також розуміння
Посилання
- Aloraini, S. (2012). The impact of using multimedia on students’ academic achievement in the College of Education at King Saud University. Journal of King Saud University – Languages and Translation, 24 (2), 75–82. doi: 10.1016/j.jksult.2012.05.002
- Austin, K. A. (2009). Multimedia learning: Cognitive individual differences and display design techniques predict transfer learning with multimedia learning modules. Computers & Education, 53 (4), 1339–1354. doi: 10.1016/j.compedu.2009.06.017
- Crosby, M. E., Stelovsky, J. (1995). From Multimedia Instruction to Multimedia Evaluation. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 4 (2-3), 147–162.
- Mayer, R. E. (2001). Multimedia Learning. New York: Cambridge University Press, 210. doi: 10.1017/cbo9781139164603
- Yamauchi, L. G. (2008). Effects of multimedia instructional material on students’ learning and their perceptions of the instruction. Iowa: Iowa State University, 54.
- Fouda, O. (2008). Computer Uses in Education. Oxford: Elsevier Science Ltd.
- Mautone, P. D., Mayer, R. E. (2001). Signaling as a cognitive guide in multimedia learning. Journal of Educational Psychology, 93 (2), 377–389. doi: 10.1037/0022-0663.93.2.377
- Beichner, R. J. (1994). Multimedia Editing to Promote Science Learning. Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 3, 55–70.
- Mayer, R. E., Griffith, E., Jurkowitz, I. T. N., Rothman, D. (2008). Increased interestingness of extraneous details in a multimedia science presentation leads to decreased learning. Journal of Experimental Psychology: Applied, 14 (4), 329–339. doi: 10.1037/a0013835
- Mayer, R. E. (2011). Applying the Science of Learning. Boston: Pearson, 144.
- Cree, V. E., Macaulay, C. (Eds.) (2000). Transfer of Learning in Professional and Vocational Education. London: Routledge, 224. doi: 10.4324/9780203134511
- Azevedo, R., Guthrie, J. T., Seibert, D. (2004). The Role of Self-Regulated Learning in Fostering Students’ Conceptual Understanding of Complex Systems with Hypermedia. Journal of Educational Computing Research, 30 (1-2), 87–111. doi: 10.2190/dvwx-gm1t-6thq-5wc7
- Meinz, E. J., Hambrick, D. Z. (2010). Deliberate Practice Is Necessary but Not Sufficient to Explain Individual Differences in Piano Sight-Reading Skill. Psychological Science, 21 (7), 914–919. doi: 10.1177/0956797610373933
- Oxford Dictionary of English (2003). Oxford: Oxford University Press, 2088.
- Bloom, B. (1956). Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals. Harlow: Longman Group, 207.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Mariana Shevchenko

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




