Мультимедіа як засіб навчання студентів технічних університетів англійської мови професійного спрямування

Автор(и)

  • Mariana Shevchenko Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, Київ, Україна, 03056, Україна https://orcid.org/0000-0002-5881-0263

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100042

Ключові слова:

мультимедіа, англійська мова професійного спрямування, аудіовізуальні засоби, технічний університет, навчання

Анотація

У статті зазначено складові, функції й переваги мультимедіа як засобу навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей. Охарактеризовано особливості процесу вивчення іноземної мови за допомогою мультимедіа, зокрема принципи когнітивної теорії навчання. Робота містить пояснення навчання за допомогою перенесення знань і характеристики структури розумової моделі, об’єму робочої пам’яті, а також розуміння

Біографія автора

Mariana Shevchenko, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» пр. Перемоги, 37, Київ, Україна, 03056

Викладач

Кафедра англійської мови технічного спрямування № 1

Посилання

  1. Aloraini, S. (2012). The impact of using multimedia on students’ academic achievement in the College of Education at King Saud University. Journal of King Saud University – Languages and Translation, 24 (2), 75–82. doi: 10.1016/j.jksult.2012.05.002
  2. Austin, K. A. (2009). Multimedia learning: Cognitive individual differences and display design techniques predict transfer learning with multimedia learning modules. Computers & Education, 53 (4), 1339–1354. doi: 10.1016/j.compedu.2009.06.017
  3. Crosby, M. E., Stelovsky, J. (1995). From Multimedia Instruction to Multimedia Evaluation. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 4 (2-3), 147–162.
  4. Mayer, R. E. (2001). Multimedia Learning. New York: Cambridge University Press, 210. doi: 10.1017/cbo9781139164603
  5. Yamauchi, L. G. (2008). Effects of multimedia instructional material on students’ learning and their perceptions of the instruction. Iowa: Iowa State University, 54.
  6. Fouda, O. (2008). Computer Uses in Education. Oxford: Elsevier Science Ltd.
  7. Mautone, P. D., Mayer, R. E. (2001). Signaling as a cognitive guide in multimedia learning. Journal of Educational Psychology, 93 (2), 377–389. doi: 10.1037/0022-0663.93.2.377
  8. Beichner, R. J. (1994). Multimedia Editing to Promote Science Learning. Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 3, 55–70.
  9. Mayer, R. E., Griffith, E., Jurkowitz, I. T. N., Rothman, D. (2008). Increased interestingness of extraneous details in a multimedia science presentation leads to decreased learning. Journal of Experimental Psychology: Applied, 14 (4), 329–339. doi: 10.1037/a0013835
  10. Mayer, R. E. (2011). Applying the Science of Learning. Boston: Pearson, 144.
  11. Cree, V. E., Macaulay, C. (Eds.) (2000). Transfer of Learning in Professional and Vocational Education. London: Routledge, 224. doi: 10.4324/9780203134511
  12. Azevedo, R., Guthrie, J. T., Seibert, D. (2004). The Role of Self-Regulated Learning in Fostering Students’ Conceptual Understanding of Complex Systems with Hypermedia. Journal of Educational Computing Research, 30 (1-2), 87–111. doi: 10.2190/dvwx-gm1t-6thq-5wc7
  13. Meinz, E. J., Hambrick, D. Z. (2010). Deliberate Practice Is Necessary but Not Sufficient to Explain Individual Differences in Piano Sight-Reading Skill. Psychological Science, 21 (7), 914–919. doi: 10.1177/0956797610373933
  14. Oxford Dictionary of English (2003). Oxford: Oxford University Press, 2088.
  15. Bloom, B. (1956). Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals. Harlow: Longman Group, 207.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-29

Як цитувати

Shevchenko, M. (2017). Мультимедіа як засіб навчання студентів технічних університетів англійської мови професійного спрямування. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (12), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100042

Номер

Розділ

Педагогічна освіта