Інформаційно-технологічне забезпечення фахової підготовки вчителів у системі післядипломної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100109Ключові слова:
інформаційно-технологічне забезпечення, післядипломна освіта, інформатизація освіти, інформаційні ресурси, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
У статті досліджено інформаційні технології як об’єкт професійної педагогіки, розкрито сутність процесу інформатизації системи післядипломної освіти вчителів, На основі аналізу зроблених висновків можна стверджувати, що використання інформаційно-технологічного забезпечення фахової підготовки вчителя в системі післядипломної освіти відкриває значні можливості щодо створення неперервної освіти вчителя відповідно до сучасних освітніх вимог
Посилання
- Gurevich, R. S., Kademiya, M. Yu., Shevchenko, L. S.; Gurevich, R. S. (Ed.) (2012). Information technology training: innovation. Vinnitsa: Ltd "Glider", 348.
- Morse, N., Smirnova-Trybulskaya, E. (2014). Ways of Formation and Evaluation of the Formation of ICT Competencies in Future Teachers. Edukacja hymanistyczna, 1 (30), 161–174.
- Oleinik, A. I. (2008). Information technology as the primary means of implementing innovative processes in modern education. Institute of Higher Education APN Ukraine. Kyiv, 22.
- Robert, I. V. (1994). Modern information technologies in education: didactic problems; prospects of use. Moscow: School-Press, 206.
- Bykov, V. Yu., Bohachkov, Yu. M., Zhuk, Yu. O.; Bykov, V. Yu., Zhuk, Yu. O. (Eds.) (2008). Monitoring of educational achievements using Internet technologies. Kyiv: Educational thought, 128.
- Zhaldak, M. I. (2010). Computer-oriented training system – the formation and development. Scientific Journal of the National Pedagogical University named after M. P. Dragomanova. Series 2: Computer-oriented education system, 9 (16), 3–9.
- Kalinina, L. M. (2012). Theoretical and applied aspects of information culture of the head of an educational institution. Kyiv: Educational thought, 160.
- Ovcharuk, E. V. (2013). Information and communication competence as subject matter: international approaches. Computer in school and family, 7, 3–6.
- Zabrodska, L. M. (2011). Modern information and communication technologies in education. Kyiv: UMO NAPS of Ukraine, 120.
- Kukharenko, V. (2011). Personalnaya uchebnaya sreda. E-learning. Available at: kvn-e-learning.blogspot.com/2011_03_01_archive.html
- Lunyachek, V. E. (2002). Management schools with the use of computer technology. Central Institute of Postgraduate Pedagogical Education of Ukraine. Ukraine. Kyiv, 305.
- Brown, J. S., Adler, R. P. (2008). Minds on Fire: Open Education, the Long Tail, and Learning 2.0. Educause Review, 43 (11), 17–32. Available at: http://net.educause.edu/ir/library/pdf/ERM0811.pdf
- On approval of requirements to universities and graduate schools, scientific, educational and scientific institutions that provide educational services for distance learning of training and qualification for accredited and specialtie (2013). Ministry of Education and Science of Ukraine, No. 1518. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1857-13
- On Approval of the Concept of development of continuous pedagogical education (2013). Ministry of Education and Science of Ukraine, No. 1176. Available at: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/
- On Amendments to the Model Regulations on the certification of pedagogical workers (2013). Ministry of Education and Science of Ukraine, No. 1135. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1417-13
- On approval of provisions on certification of pedagogical workers (2010). Ministry of Education and Science of Ukraine, No. 930. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1255-10/page
- Chernikov, L. A. (2013). Organizational-pedagogical conditions of development of IT competence of teachers in postgraduate education in teacher training model example of Zaporizhya region. Pedagogical formation of the creative person in general and high schools, 32 (85), 432–437.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ganna Kashina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.