Організаційна модель неперервного навчання керівників мережевих освітніх організацій в освітньому середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100180Ключові слова:
кластерний підхід, корпоративне навчання, дуальне навчання, кейс-технології, пролонговане навчання, Інтернет-технологіїАнотація
У дослідженні розкрито особливості організації освітнього середовища закладу післядипломної освіти для неперервного навчання керівників мережевих освітніх організацій. Модель побудовано за принципами андрагогіки. Вона охоплює чотири базових рівня: навчальний заклад, освітній округ, район (місто, об’єднана територіальна громада), регіональний центр розвитку освіти, область. Модель має ознаки відкритості, матричності, інноваційності, каскадності, гнучкості, варіативності
Посилання
- Osadchyi, I. (2015). Osvitnii okruh yak innovatsiina model terytorialnoi systemy osvity [District Education as an innovative model of territorial education system]. Teaching innovations: ideas, realities and prospects, 2, 42–59.
- Smoliar, L. H., Kotenko, O. A. (2012). Merezhevi struktury yak suchasna forma orhanizatsii ekonomichnoi diialnosti [Network structure as a modern form of organization of economic activity]. Efficient economy, 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1660
- Mylner, B. (2000). Teoryia orhanyzatsyy [Theory of Organization]. Moscow: YNFRA-M, 480.
- Stoikova, V. V. (2014). Problemy pidhotovky menedzheriv osvity do orhanizatsii merezhevoho profilnoho navchannia [Problems of education managers to organize a network of Special Education]. Computer in school and family, 6, 3–7.
- Yel'nykova, G. V., Kutsenko, V. I., Maslov, V. I. et. al.; Yel'nykova, G. V. (Ed.) (2012). Teoretyko-metodychni osnovy pidhotovky kerivnykiv do otsinyuvannya rezul'tativ diyal'nosti zahal'noosvitn'oho navchal'noho zakladu [Theoretical and methodological foundations of training of managers to performance evaluation of an educational institution]. Kyiv: UMO, 240.
- Sorochan, T. M., Danyliev, A. O., Diachenko, B. A., Rudina, O. M. (2013). Profesiinyi rozvytok kerivnykiv i pedahohichnykh pratsivnykiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv u pisliadyplomnii pedahohichnii osviti rehionalnoho rivnia [Professional development managers and teaching staff of secondary schools in postgraduate education at the regional level]. Luhansk: SPD Rieznikov V. S., 524.
- Chernyshov, O., Sofiants, E. (2011). Modeliuvannia pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity na zasadakh neperervnosti profesiinoho rozvytku [Modeling pislyadyplomnoi pedahohichnoi education based on the continuity of professional development]. Native school, 4-5, 14–18.
- Sysoieva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh: navchalno- metodychnyi posibnyk [Interactive technologies adult education, training and handbook]. Kyiv: Publishing House «EKMO», 324.
- Bykov, V. Yu. (2010). Vidkryte navchalne seredovyshche ta suchasni merezhni instrumenty system vidkrytoi osvity [Open learning environment and modern networking tools of open education]. Scientific journal Dragomanov NPU. Series 2: Computer-oriented education system, 9, 9–15.
- Morze, N. V., Hlazunova, O. H. (2008). Modeli efektyvnoho vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh ta dystantsiinykh tekhnolohii navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi [Models of effective use of information and communication technologies and distance learning in higher education]. Information Technologies and Learning Tools, 6 (2). Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/138
- Jasvin, V. A. (2001). Obrazovatel'naja sreda: ot modelirovanija k proektirovaniju [Educational environment: from modeling to design]. Moscow: Мeaning, 365.
- Beliaev, H. Yu. (2006). Formyrovanye termyna obrazovatelnaia sreda v psykholoho-pedahohycheskoi lyterature kontsa ХХ–nachala ХХI veka [Formation of the term educational environment in the psychological and educational literature of the late twentieth and early twenty-first century]. Available at: http://dzd.rksmb.org/science/bel06.htm
- Makar, L. M. (2013). Sutnist osvitnoho seredovyshcha v pedahohichnomu protsesi [The essence of the educational environment in the educational process]. The pedagogy of the form of creative work in the schools and the geology schools, 30, 229–236.
- Syrotjuk, S. D. (2012). Samoobuchaiushchyesia orhanyzatsyy kak perspektyvnaia forma upravlenyia kompetentnostiu personala [Self-learning organizations as a promising form of competence management]. Vector of science TSU. Series: Economics and Management, 2, 72–77.
- Orlov, O. V. (2013). Sotsial'ni merezhi yak suchasne seredovyshche navchannya derzhavnykh sluzhbovtsiv [Social networks as a modern learning environment for civil servants]. State building, 1. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2013_1_25
- Stoykova, V. V. (2016). Klasternyy pidkhid u formuvanni rehional'noho osvitn'oho seredovyshcha [Cluster approach to forming a regional educational environment]. September: Scientific Journal, 1-2 (72-73), 41–50.
- Upravlins'kyy klaster [Kluster management]. Available at: http://claster.moippo.org.ua/
- Profil'na shkola [Profile school]. Available at: http://prof.moippo.org.ua/
- Upravlins'kyy klaster [Kluster management]. Available at: https://plus.google.com/u/0/communities/117945098537117514404
- Upravlins'kyy klaster [Kluster management]. Facebook. Available at: https://www.facebook.com/groups/1621787338127764
- Diskaveri hrupa «Upravlinnya opornymy shkolamy» [Discovery Group «Management supporting schools»]. Available at: https://plus.google.com/u/0/communities/113827487630581675740
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Victoriia Stoikova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.