Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні професійної компетентності майбутніх екологів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100185Ключові слова:
внутрішньодисциплінарні зв’язки, інтегроване навчання, міждисциплінарні зв’язки, моніторинг довкілля, професійна компетентністьАнотація
Під час дослідження проведено узагальнення різних класифікацій міждисциплінарних зв’язків, на основі використання яких формується професійна компетентність майбутніх екологів під час вивчення навчальної дисципліни «Моніторинг довкілля». Встановлено міждисциплінарні та внутрішньодисциплінарні зв’язки у ході навчання моніторингу довкілля. Завдяки міждисциплінарній інтеграції поглиблюються, узагальнюються, набувають науковості знання з фахової підготовки, що сприяє внесенню змін до змісту навчальних програм та їх оновлення
Посилання
- Krechetnykov, K. H. (2001). Intehratsyya distsyplin v uchebnom protsesse. Obrazovanie i nauka v tret'em tysyacheletii, 3, 45–52.
- Deminska, L. O. (2004). Mizhdyscyplinarni zv'yazky u procesi profesijnoyi pidgotovky majbutnih uchyteliv fizychnoyi kultury. Donetsk, 245.
- Dzhuryns'kyy, P. B. (2015). Mizhdystsyplinarnyy pidkhid u metodytsi vykladannya sportyvnykh dystsyplin maybutnim fakhivtsyam fizychnoho vykhovannya. Osvitolohichnyy dyskurs, 1, 84–94.
- Goncharenko, S. U. (1999). Problemy integraciyi ta dyferenciaciyi u profesijnij osviti. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 1, 23–25.
- Zverev, Y. D., Maksymova, V. N. (1981). Mezhpredmetnie svyazy v sovremennoy shkole. Moscow: Pedahohyka, 158.
- Gadeczkyj, M. V., Hlyebnikova, T. M. (2003). Organizaciya navchalnogo procesu v suchasnij shkoli. Kharkiv: Ranok, 136.
- Ridey, N. M.; Mel'nychuk, D. O. (Ed.) (2011). Stupeneva pidhotovka maybutnikh ekolohiv: teoriya i praktyka. Kherson: Oldi-plyus, 650.
- Khutorskoy, A. V. (2005). Pedahohycheskaya ynnovatyka: metodolohyya, teoryya, praktyka. Moscow: Yzd-vo UNTs DO, 222.
- Bekrenev, A. (1996). Mnohostupenchatie strukturi yntehryrovannikh system obrazovanyya. Vyсshee obrazovanye v Rossyy, 3, 37–50.
- Bordіug, N. S. (2016). Educational, scientific and administrative aspects of environmental monitoring system analysis. ScienceRise, 1 (5 (18)), 4–8. doi: 10.15587/2313-8416.2016.59068
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalia Bordіug
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.