Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні професійної компетентності майбутніх екологів

Автор(и)

  • Natalia Bordіug Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-3489-4669

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100185

Ключові слова:

внутрішньодисциплінарні зв’язки, інтегроване навчання, міждисциплінарні зв’язки, моніторинг довкілля, професійна компетентність

Анотація

Під час дослідження проведено узагальнення різних класифікацій міждисциплінарних зв’язків, на основі використання яких формується професійна компетентність майбутніх екологів під час вивчення навчальної дисципліни «Моніторинг довкілля». Встановлено міждисциплінарні та внутрішньодисциплінарні зв’язки у ході навчання моніторингу довкілля. Завдяки міждисциплінарній інтеграції поглиблюються, узагальнюються, набувають науковості знання з фахової підготовки, що сприяє внесенню змін до змісту навчальних програм та їх оновлення

Біографія автора

Natalia Bordіug, Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра екологічної безпеки та економіки природокористування

Посилання

  1. Krechetnykov, K. H. (2001). Intehratsyya distsyplin v uchebnom protsesse. Obrazovanie i nauka v tret'em tysyacheletii, 3, 45–52.
  2. Deminska, L. O. (2004). Mizhdyscyplinarni zv'yazky u procesi profesijnoyi pidgotovky majbutnih uchyteliv fizychnoyi kultury. Donetsk, 245.
  3. Dzhuryns'kyy, P. B. (2015). Mizhdystsyplinarnyy pidkhid u metodytsi vykladannya sportyvnykh dystsyplin maybutnim fakhivtsyam fizychnoho vykhovannya. Osvitolohichnyy dyskurs, 1, 84–94.
  4. Goncharenko, S. U. (1999). Problemy integraciyi ta dyferenciaciyi u profesijnij osviti. Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity, 1, 23–25.
  5. Zverev, Y. D., Maksymova, V. N. (1981). Mezhpredmetnie svyazy v sovremennoy shkole. Moscow: Pedahohyka, 158.
  6. Gadeczkyj, M. V., Hlyebnikova, T. M. (2003). Organizaciya navchalnogo procesu v suchasnij shkoli. Kharkiv: Ranok, 136.
  7. Ridey, N. M.; Mel'nychuk, D. O. (Ed.) (2011). Stupeneva pidhotovka maybutnikh ekolohiv: teoriya i praktyka. Kherson: Oldi-plyus, 650.
  8. Khutorskoy, A. V. (2005). Pedahohycheskaya ynnovatyka: metodolohyya, teoryya, praktyka. Moscow: Yzd-vo UNTs DO, 222.
  9. Bekrenev, A. (1996). Mnohostupenchatie strukturi yntehryrovannikh system obrazovanyya. Vyсshee obrazovanye v Rossyy, 3, 37–50.
  10. Bordіug, N. S. (2016). Educational, scientific and administrative aspects of environmental monitoring system analysis. ScienceRise, 1 (5 (18)), 4–8. doi: 10.15587/2313-8416.2016.59068

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-29

Як цитувати

Bordіug N. (2017). Роль міждисциплінарної інтеграції у формуванні професійної компетентності майбутніх екологів. ScienceRise: Pedagogical Education, (4 (12), 26–30. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100185

Номер

Розділ

Педагогічна освіта