Методичні аспекти навчання фахівців з моніторингу довкілля у системі післядипломної освіти

Автор(и)

  • Natalia Bordіug Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-3489-4669
  • Natalia Ridey Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-5553-059X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102748

Ключові слова:

післядипломна освіта, методика організації, моніторинг довкілля, професійна компетентність, методи навчання

Анотація

Здійснено підбір кваліфікацій фахівців з екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування, які повинні бути сформовані у системі післядипломної освіти. Виокремлено функції, завдання та зміст навчання з питань екологічного моніторингу та запропоновано використання інноваційних технологій. Розроблено методику організації навчання зі змістовим, цільовим, функціональним, технологічним, результативним компонентом

Біографії авторів

Natalia Bordіug, Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра екологічної безпеки та економіки природокористування

Natalia Ridey, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра освіти дорослих

Посилання

  1. Protasova, N. H. (1998). Pislyadyplomna osvita pedahohiv: zmist, struktura, tendentsiyi rozvytku. Kyiv, 176.
  2. Pyekhota, O. M., Putsov, V. I., Naboka, L. Ya. et. al. (2006). Androhohichni problemy u pidhotovtsi vykladachiv dlya systemy pislyadyplomnoyi osvity. Kyiv-Chernovtsy: Bukren, 96.
  3. Ratsina, T. V. (2012). Pislyadyplomna osvita: shlyakhy udoskonalennya yakosti znan. Upravlinnya yakistyu pidhotovky kadriv z vyshchoyu osvitoyu cherez udoskonalennya protsedur litsenzuvannya, akredytatsiyi ta reytynhuvannya. Dnipropetrovsk: Natsionalnyi hirnychyi universytet, 1, 130–133.
  4. Saukh, P. Yu. (Ed.) (2011). Innovatsiyi u vyshchiy osviti: problemy, dosvid, perspektyvy. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 444.
  5. Dobroskok, I. I., Kotsur, V. P., Nikitchyna, S. O. et. al. (2008). Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi: teoriya ta praktyka vykorystannya u vyshchiy shkoli. Pereiaslav-Khmelnytskyi: Vyd-vo S. V. Karpuk, 284.
  6. Sysoyeva, S. O., Aleksyuk, A. M., Volovyk, P. M. et. al.; Sysoyeva, S. O. (Ed.) (2001). Pedahohichni tekhnolohiyi u neperervniy profesiyni osviti. Kyiv: VIPOL, 504.
  7. Pro vyshchu osvity (2014). Verkhovna Rada Ukrayiny, No. 1556-VII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  8. Lukyanova, L. B., Anishchenko, O. V. (2014). Osvita doroslykh: korotkyi terminolohichnyi slovnyk. Kyiv: PP Lysenko M. M., 108.
  9. Lukyanova, L. B. (2011). Kontseptsiya osvity doroslykh v Ukrayini. Kyiv: PP Lysenko M. M., 24.
  10. Global report on adult learning and education (2009). UNESCO Institute for Litelong Learning. Hamburg, 157. Available at: http://uil.unesco.org/fileadmin/keydocuments/AdultEducation/en/GRALE_en.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Bordіug N., & Ridey, N. (2017). Методичні аспекти навчання фахівців з моніторингу довкілля у системі післядипломної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (13), 13–16. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102748

Номер

Розділ

Педагогічна освіта