Моделювання інтерперсональної взаємодії в системі післядипломної освіти

Автор(и)

  • Olena Kosyhina Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Михайлівська, 15, м. Житомир, Україна, 10014, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102811

Ключові слова:

модель, моделювання. інтерперсональна взаємодія, система післядипломної освіти, слухач, діада

Анотація

У статті обґрунтовано особливості моделювання інтерперсональної взаємодії у системі післядипломної освіти, виходячи з окреслення понять «інтерперсональна взаємодія», «моделювання», «соціальна взаємодія». З’ясовано специфіку педагогічного моделювання; представлено черговість етапів розробки моделі педагогічних явищ і процесів. Моделювання інтерперсональної взаємодії подано на основі аналізу різних класифікацій міжособистісної взаємодії у педагогічній та психологічній науці

Біографія автора

Olena Kosyhina, Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Михайлівська, 15, м. Житомир, Україна, 10014

Кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра педагогіки й андрагогіки

Посилання

  1. Arnol'd, V. I. (2004). «Zhyostkie» i «myagkie» matematicheskie modeli. Moscow: MCNMO, 32.
  2. Hnezdilova, K. M., Kasyarum, S. O. (2011). Modeli ta modelyuvannya u profesiyniy diyal'nosti vykladacha vyshchoyi shkoly. Cherkasy: Vydavets' Chabanenko Yu. A., 124.
  3. Honcharenko, S. U. (2008). Pedahohichni doslidzhennya. Metodolohichni porady molodym naukovtsyam. Kyyiv-Vinnytsya: DOV «Vinnytsya», 278.
  4. Matushinskiy, G. U., Frolov, A. G. (2000). Proektirovanie modeley podgotovki k professional'noy deyatel'nosti prepodavateley vysshey shkoly. Educational Technology and Soсiety, 3 (4), 183–192.
  5. Pikel'naya, V. S. (1993). Teoriya i metodika modelirovaniya upravlencheskoy deyatel'nosti (shkolovedcheskiy aspekt). Krivoy Rog, 374.
  6. Shehnnon, R. (1978). Imitacionnoe modelirovanie sistem – iskusstvo i nauka. Moscow: Mir, 418.
  7. Hukovs'ka, T. H. (2008). Osnovni metodolohichni pidkhody do modelyuvannya protsesu formuvannya emotsiyno-pochuttyevoyi sfery studentiv humanitarnykh spetsial'nostey. Dukhovnist' osobystosti: metodolohiya, teoriya i praktyka, 2 (25), 66–73.
  8. Dahin, A. N. (2004). Pedagogicheskoe modelirovanie kak sredstvo modernizacii obrazovaniya v otkrytom informacionnom soobshchestve. Standarty i monitoring v obrazovanii, 4, 46–60.
  9. Lodatko, Ye. O. (2007). Modelyuvannya osvitnikh system v konteksti tsinnisnoyi oriyentatsiyi sotsiokul'turnoho prostoru. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya: Pedahohichni nauky, 112, 32–40.
  10. Miheev, V. I. (2006). Modelirovanie i metody teorii izmereniy v pedagogike. Moscow: KomKniga, 200.
  11. Ponomarev, A. S. (2006). Model' specialista kak istochnik vybora i obosnovaniya soderzhaniya professional'nogo obrazovaniya. Kharkiv: NTU «KhPI», 58.
  12. Yakubovskiy, M. A. (2004). Matematicheskoe modelirovanie professional'noy deyatel'nosti uchitelya s ispol'zovaniem teorii nechetkih mnozhestv. Pedagogika i psihologiya, 3, 53–61.
  13. Park, R. (2002). Gorod kak social'naya laboratoriya. Sociologicheskoe obozrenie, 2 (3), 2.
  14. Tatenko, V. A. (1996). Psihologiya v sub"ektnom izmerenii. Kyiv: Prosvіta, 404.
  15. Vasyutynsky, V. (2005). Interpersonal interaction in the theories of the contemporar ukrainian psychiatrists. Sotsiohumanitarni problemy lyudyny, 1, 101–105. Available at: http://znc.com.ua/ukr/publ/periodic/shpp/2005/1/p101.php
  16. Tytarenko, T. M. (2003). Zhyttyevyy svit osobystosti: u mezhakh i za mezhamy budennosti. Kyiv: Lybid', 373.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Kosyhina, O. (2017). Моделювання інтерперсональної взаємодії в системі післядипломної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (13), 32–36. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102811

Номер

Розділ

Педагогічна освіта