Моделювання інтерперсональної взаємодії в системі післядипломної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102811Ключові слова:
модель, моделювання. інтерперсональна взаємодія, система післядипломної освіти, слухач, діадаАнотація
У статті обґрунтовано особливості моделювання інтерперсональної взаємодії у системі післядипломної освіти, виходячи з окреслення понять «інтерперсональна взаємодія», «моделювання», «соціальна взаємодія». З’ясовано специфіку педагогічного моделювання; представлено черговість етапів розробки моделі педагогічних явищ і процесів. Моделювання інтерперсональної взаємодії подано на основі аналізу різних класифікацій міжособистісної взаємодії у педагогічній та психологічній науці
Посилання
- Arnol'd, V. I. (2004). «Zhyostkie» i «myagkie» matematicheskie modeli. Moscow: MCNMO, 32.
- Hnezdilova, K. M., Kasyarum, S. O. (2011). Modeli ta modelyuvannya u profesiyniy diyal'nosti vykladacha vyshchoyi shkoly. Cherkasy: Vydavets' Chabanenko Yu. A., 124.
- Honcharenko, S. U. (2008). Pedahohichni doslidzhennya. Metodolohichni porady molodym naukovtsyam. Kyyiv-Vinnytsya: DOV «Vinnytsya», 278.
- Matushinskiy, G. U., Frolov, A. G. (2000). Proektirovanie modeley podgotovki k professional'noy deyatel'nosti prepodavateley vysshey shkoly. Educational Technology and Soсiety, 3 (4), 183–192.
- Pikel'naya, V. S. (1993). Teoriya i metodika modelirovaniya upravlencheskoy deyatel'nosti (shkolovedcheskiy aspekt). Krivoy Rog, 374.
- Shehnnon, R. (1978). Imitacionnoe modelirovanie sistem – iskusstvo i nauka. Moscow: Mir, 418.
- Hukovs'ka, T. H. (2008). Osnovni metodolohichni pidkhody do modelyuvannya protsesu formuvannya emotsiyno-pochuttyevoyi sfery studentiv humanitarnykh spetsial'nostey. Dukhovnist' osobystosti: metodolohiya, teoriya i praktyka, 2 (25), 66–73.
- Dahin, A. N. (2004). Pedagogicheskoe modelirovanie kak sredstvo modernizacii obrazovaniya v otkrytom informacionnom soobshchestve. Standarty i monitoring v obrazovanii, 4, 46–60.
- Lodatko, Ye. O. (2007). Modelyuvannya osvitnikh system v konteksti tsinnisnoyi oriyentatsiyi sotsiokul'turnoho prostoru. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya: Pedahohichni nauky, 112, 32–40.
- Miheev, V. I. (2006). Modelirovanie i metody teorii izmereniy v pedagogike. Moscow: KomKniga, 200.
- Ponomarev, A. S. (2006). Model' specialista kak istochnik vybora i obosnovaniya soderzhaniya professional'nogo obrazovaniya. Kharkiv: NTU «KhPI», 58.
- Yakubovskiy, M. A. (2004). Matematicheskoe modelirovanie professional'noy deyatel'nosti uchitelya s ispol'zovaniem teorii nechetkih mnozhestv. Pedagogika i psihologiya, 3, 53–61.
- Park, R. (2002). Gorod kak social'naya laboratoriya. Sociologicheskoe obozrenie, 2 (3), 2.
- Tatenko, V. A. (1996). Psihologiya v sub"ektnom izmerenii. Kyiv: Prosvіta, 404.
- Vasyutynsky, V. (2005). Interpersonal interaction in the theories of the contemporar ukrainian psychiatrists. Sotsiohumanitarni problemy lyudyny, 1, 101–105. Available at: http://znc.com.ua/ukr/publ/periodic/shpp/2005/1/p101.php
- Tytarenko, T. M. (2003). Zhyttyevyy svit osobystosti: u mezhakh i za mezhamy budennosti. Kyiv: Lybid', 373.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Kosyhina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.