Проектування комунікативної інтеракції як складника контрольно-оцінювальної стратегії навчання мови в університеті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102899Ключові слова:
стратегія контролю й оцінювання, комунікативна інтеракція, проектування, перцептивний образ діяльностіАнотація
У статті автор доводить необхідність проектування комунікативної інтеракції як складника контрольно-оцінювальної стратегії навчання мови в університеті. Виявлено, що до вирішальних чинників впливу на рівень мовної підготовки студентів належить перцептивний образ мовленнєвої діяльності викладачів і студентів на іспитах з мови. Його зміни й коригування є умовою успішної реалізації проекту комунікативної взаємодії
Посилання
- D’yachenko, V. K. (2001). Novaya dydaktyka. Moscow: Narodnoe obrazovanye, 496.
- Liubashenko, O. (2007). Linguodydaktychni strategii priektuvannya protsesu navchannya ukrayinskoyi movy u vyshchiy shkoli [Linguodidactic strategy: framing process of learning the Ukrainian language in high school]. Nizhin: Aspekt-Poligraf, 296.
- Mandl, H., Friedrich, H. F. (Eds.) (2006). Handbuch Lernstrategien. Gottingen: Hogrefe, 414.
- Griffiths, C. (2013). The Strategy Factor in Successful Language Learning. Bristol: Mutilingual Matters, 240.
- Oxford, R. (2011). Teaching and Researching Language Learning Strategies. Harlow: Pearson Education Limited. doi: 10.4324/9781315838816
- Orlovskaya, I. S. Lichnostno-deyatelnostnaya strategiya obucheniya inostrannomu yazyku.
- Shchukin, A. N. (2010). Sovremennyye intensivnyye metody i tekhnologii obucheniya inostrannym yazykam. Moscow: Filomatis, 188.
- Pentyliuk, M. I. (2011). Aktualni problemy suchasnoi linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 256.
- Alderson, J. C., Banerjee, J. (2001). Language testing and assessment (Part I). Language Teaching, 34 (4), 213–236. doi: 10.1017/s0261444800014464
- Bachman, L. F. (1990). Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press, 240.
- Green, A. (2014). Exploring Language Assessment and Testing: Language in Action. New York: Routledge, 272.
- Petrashchuk, O. (1999). Testovyi kontrol' u navchanni inozemnoyi movy v seredniy zahal'noosvitniy shkoli [Testing control in foreign languages teaching at school]. Kyiv: Vydavnychyy tsentr KDLU, 261.
- Kvasova, O. G. (2009). Osnovy testuvannya inshomovnykh navychok i vmin' [Basis of Testing of foreign skills]. Kyiv: Lenvit, 119.
- Pavlova, T. P. (2006). Kompleksne testuvannia yak faktor modernizatsii navchannia inozemnyh mov. Problemy suchasnoyi pedagogichnoyi osvity, 11 (2), 206–214.
- Brookhart, S. M. (2008). How to Give Effective Feedback to Your Students. Alexandria.
- Skurativska, M. O. (2009). Suchasni metody na tehnologii vykladannia mov u vyshchii shkoli Ukrayiny. Available at: http://intkonf.org/skurativska-mo-suchasni-metodi-ta-tehnologiyi-vikladannya-inozemnih-mov-u-vischiy-shkoli-ukrayini/
- Vashchuk, F. G. (2011). Integratsia v Evropeiskii osvitnii prostir: zdobutky, problemy, perspektyvy. Uzhhorod: ZakDu, 560.
- Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (2016). Strasbourg: Language Policy Unit, 260. Available at: https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
- Murav'eva, G. E. (2002). Teoreticheskie osnovy proektirovaniya obrazovatel'nyh processov v shkole. Moscow: Prometey, 200.
- Stazicker, J. (Ed.) (2015). The Structure of Perceptual Experience. West Sussex: Wiley, 154. doi: 10.1002/9781119061113
- Broadbent, D. E. (1958). Perception and communication. London: Pergamon Press, 340. doi: 10.1037/10037-000
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olesia Liubashenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.