Проектування комунікативної інтеракції як складника контрольно-оцінювальної стратегії навчання мови в університеті

Автор(и)

  • Olesia Liubashenko Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-8167-0940

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102899

Ключові слова:

стратегія контролю й оцінювання, комунікативна інтеракція, проектування, перцептивний образ діяльності

Анотація

У статті автор доводить необхідність проектування комунікативної інтеракції як складника контрольно-оцінювальної стратегії навчання мови в університеті. Виявлено, що до вирішальних чинників впливу на рівень мовної підготовки студентів належить перцептивний образ мовленнєвої діяльності викладачів і студентів на іспитах з мови. Його зміни й коригування є умовою успішної реалізації проекту комунікативної взаємодії

Біографія автора

Olesia Liubashenko, Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур

Інститут філології

Посилання

  1. D’yachenko, V. K. (2001). Novaya dydaktyka. Moscow: Narodnoe obrazovanye, 496.
  2. Liubashenko, O. (2007). Linguodydaktychni strategii priektuvannya protsesu navchannya ukrayinskoyi movy u vyshchiy shkoli [Linguodidactic strategy: framing process of learning the Ukrainian language in high school]. Nizhin: Aspekt-Poligraf, 296.
  3. Mandl, H., Friedrich, H. F. (Eds.) (2006). Handbuch Lernstrategien. Gottingen: Hogrefe, 414.
  4. Griffiths, C. (2013). The Strategy Factor in Successful Language Learning. Bristol: Mutilingual Matters, 240.
  5. Oxford, R. (2011). Teaching and Researching Language Learning Strategies. Harlow: Pearson Education Limited. doi: 10.4324/9781315838816
  6. Orlovskaya, I. S. Lichnostno-deyatelnostnaya strategiya obucheniya inostrannomu yazyku.
  7. Shchukin, A. N. (2010). Sovremennyye intensivnyye metody i tekhnologii obucheniya inostrannym yazykam. Moscow: Filomatis, 188.
  8. Pentyliuk, M. I. (2011). Aktualni problemy suchasnoi linhvodydaktyky. Kyiv: Lenvit, 256.
  9. Alderson, J. C., Banerjee, J. (2001). Language testing and assessment (Part I). Language Teaching, 34 (4), 213–236. doi: 10.1017/s0261444800014464
  10. Bachman, L. F. (1990). Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press, 240.
  11. Green, A. (2014). Exploring Language Assessment and Testing: Language in Action. New York: Routledge, 272.
  12. Petrashchuk, O. (1999). Testovyi kontrol' u navchanni inozemnoyi movy v seredniy zahal'noosvitniy shkoli [Testing control in foreign languages teaching at school]. Kyiv: Vydavnychyy tsentr KDLU, 261.
  13. Kvasova, O. G. (2009). Osnovy testuvannya inshomovnykh navychok i vmin' [Basis of Testing of foreign skills]. Kyiv: Lenvit, 119.
  14. Pavlova, T. P. (2006). Kompleksne testuvannia yak faktor modernizatsii navchannia inozemnyh mov. Problemy suchasnoyi pedagogichnoyi osvity, 11 (2), 206–214.
  15. Brookhart, S. M. (2008). How to Give Effective Feedback to Your Students. Alexandria.
  16. Skurativska, M. O. (2009). Suchasni metody na tehnologii vykladannia mov u vyshchii shkoli Ukrayiny. Available at: http://intkonf.org/skurativska-mo-suchasni-metodi-ta-tehnologiyi-vikladannya-inozemnih-mov-u-vischiy-shkoli-ukrayini/
  17. Vashchuk, F. G. (2011). Integratsia v Evropeiskii osvitnii prostir: zdobutky, problemy, perspektyvy. Uzhhorod: ZakDu, 560.
  18. Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (2016). Strasbourg: Language Policy Unit, 260. Available at: https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
  19. Murav'eva, G. E. (2002). Teoreticheskie osnovy proektirovaniya obrazovatel'nyh processov v shkole. Moscow: Prometey, 200.
  20. Stazicker, J. (Ed.) (2015). The Structure of Perceptual Experience. West Sussex: Wiley, 154. doi: 10.1002/9781119061113
  21. Broadbent, D. E. (1958). Perception and communication. London: Pergamon Press, 340. doi: 10.1037/10037-000

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Liubashenko, O. (2017). Проектування комунікативної інтеракції як складника контрольно-оцінювальної стратегії навчання мови в університеті. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (13), 37–41. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102899

Номер

Розділ

Педагогічна освіта