Методи визначення вхідного рівня знань студентів з базових дисциплін у медичних вищих навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102930Ключові слова:
медична освіта, система тестування, вхідний рівень знань, медичні ВНЗАнотація
Автори пропонують програму, яка визначає рівень вхідних знань студентів з англійською мовою навчання в медичних ВНЗ України. За допомогою вказаної програми оцінюється рівень залишкових знань з основних предметів, а також дає рекомендації для викладання у групі. Запропонований спосіб дозволяє викладачу вибудовувати більш успішний освітній процес, що покращує остаточні результати засвоєння курсу медичної та біологічної фізики
Посилання
- Klyicheva, S. A. (2013). Adaptatsiya inostrannogo studenta k obucheniyu v universitete. Available at: http://conf.grsu.by/alternant/
- Bragin, Sh. B. (2013). Iz opyita prepodavaniya meditsinskoy biologii na angliyskom yazyike. Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf
- Katsapov, D. V., Syirovaya, A. O., Shapoval, L. G., Grabovetskaya, E. R. (2013). Rol kuratorskoy i psihologicheskoy pomoschi v adaptatsii angloyazyichnyih studentov k obucheniyu v VUZe. Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf
- Esli vash student-inostranets (2005). Available at: http://www.tstu.ru/book/elib/pdf/2005/popovain.pdf
- Zhbora, I., Stercho, I., Milevich, S. (2016). Testirovanie kak metod kontrolya znaniy studentov po himii v vuzah I-II urovney akkreditatsii [Testing as a method of control of knowledge of students in chemistry at universities of I-II levels of accreditation]. Molodoy uchenyiy, 3, 818–828.
- Avanesov, V. S. (1989). Osnovyi nauchnoy organizatsii pedagogicheskogo kontrolya v vyisshey shkole [Fundamentals of scientific pedagogical control in higher school]. Moscow: MISiS. 176.
- Seminskiy, I. Zh., Gutsol, L. O., Guzovskaya, E. V. (2010). Osobennosti ispolzovaniya testirovaniya dlya otsenki kachestva znaniy studentov v meditsinskom vuze. [The use of testing to assess the quality of knowledge of students in medical school]. Sibirskiy meditsinskiy zhurnal, 98, 42–44.
- Movchan, N. I., Bakeeva, R. F., Sopin, V. F. (2004) Standartizatsiya obrazovatelnogo protsessa posredstvom vnedreniya testovyih tehnologiy [Standardization of the educational process through the introduction of test technologies]. Vestnik Kazanskogo tehnologicheskogo universiteta, 2, 321–327.
- Altshuler, O. G., Kolesnikov, O. M., Pavlova, T. Yu. (2012). Sravnenie sub'ektivnyih i ob'ektivnyih otsenok kompyuternogo testirovaniya [Comparison of subjective and objective assessments of computer-based testing]. Vestnik Kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta, 1, 192–197.
- Testy po angliyskomu [Electronic resource]. Available at: http://testuz.ru/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ihor Chovpan, Ganna Chovpan, Liliya Batyuk
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.