Методи визначення вхідного рівня знань студентів з базових дисциплін у медичних вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • Ihor Chovpan Академічна гімназія №45 вул. Тобольська, 46-а, м. Харків, Україна, 61072, Україна
  • Ganna Chovpan Харківський Національний медичний університет пр. Науки 4, р. Харків, Україна, 61022, Україна
  • Liliya Batyuk Харківський Національний медичний університет пр. Науки 4, р. Харків, Україна, 61022, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102930

Ключові слова:

медична освіта, система тестування, вхідний рівень знань, медичні ВНЗ

Анотація

Автори пропонують програму, яка визначає рівень вхідних знань студентів з англійською мовою навчання в медичних ВНЗ України. За допомогою вказаної програми оцінюється рівень залишкових знань з основних предметів, а також дає рекомендації для викладання у групі. Запропонований спосіб дозволяє викладачу вибудовувати більш успішний освітній процес, що покращує остаточні результати засвоєння курсу медичної та біологічної фізики

Біографії авторів

Ganna Chovpan, Харківський Національний медичний університет пр. Науки 4, р. Харків, Україна, 61022

Кандидат фізико-математичних наук, доент

Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Liliya Batyuk, Харківський Національний медичний університет пр. Науки 4, р. Харків, Україна, 61022

Кандидат біологічних наук, доцент

Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Посилання

  1. Klyicheva, S. A. (2013). Adaptatsiya inostrannogo studenta k obucheniyu v universitete. Available at: http://conf.grsu.by/alternant/
  2. Bragin, Sh. B. (2013). Iz opyita prepodavaniya meditsinskoy biologii na angliyskom yazyike. Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf
  3. Katsapov, D. V., Syirovaya, A. O., Shapoval, L. G., Grabovetskaya, E. R. (2013). Rol kuratorskoy i psihologicheskoy pomoschi v adaptatsii angloyazyichnyih studentov k obucheniyu v VUZe. Available at: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/735/1/689_online_konf.pdf
  4. Esli vash student-inostranets (2005). Available at: http://www.tstu.ru/book/elib/pdf/2005/popovain.pdf
  5. Zhbora, I., Stercho, I., Milevich, S. (2016). Testirovanie kak metod kontrolya znaniy studentov po himii v vuzah I-II urovney akkreditatsii [Testing as a method of control of knowledge of students in chemistry at universities of I-II levels of accreditation]. Molodoy uchenyiy, 3, 818–828.
  6. Avanesov, V. S. (1989). Osnovyi nauchnoy organizatsii pedagogicheskogo kontrolya v vyisshey shkole [Fundamentals of scientific pedagogical control in higher school]. Moscow: MISiS. 176.
  7. Seminskiy, I. Zh., Gutsol, L. O., Guzovskaya, E. V. (2010). Osobennosti ispolzovaniya testirovaniya dlya otsenki kachestva znaniy studentov v meditsinskom vuze. [The use of testing to assess the quality of knowledge of students in medical school]. Sibirskiy meditsinskiy zhurnal, 98, 42–44.
  8. Movchan, N. I., Bakeeva, R. F., Sopin, V. F. (2004) Standartizatsiya obrazovatelnogo protsessa posredstvom vnedreniya testovyih tehnologiy [Standardization of the educational process through the introduction of test technologies]. Vestnik Kazanskogo tehnologicheskogo universiteta, 2, 321–327.
  9. Altshuler, O. G., Kolesnikov, O. M., Pavlova, T. Yu. (2012). Sravnenie sub'ektivnyih i ob'ektivnyih otsenok kompyuternogo testirovaniya [Comparison of subjective and objective assessments of computer-based testing]. Vestnik Kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta, 1, 192–197.
  10. Testy po angliyskomu [Electronic resource]. Available at: http://testuz.ru/

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Chovpan, I., Chovpan, G., & Batyuk, L. (2017). Методи визначення вхідного рівня знань студентів з базових дисциплін у медичних вищих навчальних закладах. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (13), 46–50. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102930

Номер

Розділ

Педагогічна освіта