Експериментальна апробація методичної системи інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення в магістратурі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105429Ключові слова:
студенти-японісти, організація і проведення експерименту, констатувальний експеримент, академічна грамотність японського мовленняАнотація
У дослідженні описано сутнісні характеристики експериментального впровадження системи формування академічної грамотності японського мовлення у майбутніх філологів, а також обґрунтовано адекватність методу експерименту для перевірки гіпотези дослідження. Висвітлено організаційні і змістові аспекти експериментального навчання студентів із використанням верифікаційних можливостей експерименту в дослідницькій практиці формування японської академічної грамотності у магістрантів університету
Посилання
- Shovkovyi, V. M. (2005). Metodyka vykladannya klasychnyh mov. Kyiv: KNU imeni Tarasa Shevchenka, 58.
- Vasileva, E. V. (2005). Navchannya studentiv movnyh spetsialnostey napysannya naukovogo problemno-tematychnogo povidomlennya anglyiskoyu movoyu. Kyiv, 24.
- Korotkina, I. B. (2013). Akademicheskoe pismo: na puti k kontseptualnomu edinstvu. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 137–142.
- Tarnopolskyi, O. B., Kozhushko, S. P., Rudakova, M. V. (2006). Writing Academically: A Coursebook for Teaching Academic Writing in English to Students of Linguistic Tertiary Educational Institutions. Kyiv: Firma “Inkos”, 228.
- Smirnova, N. V. (2015). Akademicheskaya gramotnost i pismo v VUZE: ot teorii k praktike. Vysshee obrazovanie v Rossii, 6, 58–64.
- Kvasova, O. G. (2012). Going for Degree. Professional English for Students of Linguistics. Kyiv: Lenvit, 167.
- Bochkaryova, O. Y. (2005). Harakterystyka anglomovnogo metodychnogo audytyvnogo povidomlennya. Visnyk Kyivskogo natsionalnogo lingvistychnogo universutetu. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 9, 201–209.
- Galanova, O. A. (2002). Obuchenie strategiyam vedeniya nauchnoy diskussii. Teoriya i praktika perevoda i professionalnaya podgotovka perevodchikov. Permian, 109–113.
- Yahontova, T. V. (2002). Osnovy anglomovnogo naukovogo pysma. Lviv: Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka, 220.
- Polonskyi, V. M. (1987). Otsenka kachestva nauchno-pedagogicheskih issledovaniy. Moscow: Pedagogika, 144.
- Blinov, V. M. (1976). Effectivnost obucheniya: metodologicheskiy analiz opredeleniya etoi kategorii v didaktike. Moscow: Pedagogika, 189.
- The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/index.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oksana Asadchih
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.