Експериментальна апробація методичної системи інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення в магістратурі

Автор(и)

  • Oksana Asadchih Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка бул. Тараса Шевченка, 14, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-1238-7180

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105429

Ключові слова:

студенти-японісти, організація і проведення експерименту, констатувальний експеримент, академічна грамотність японського мовлення

Анотація

У дослідженні описано сутнісні характеристики експериментального впровадження системи формування академічної грамотності японського мовлення у майбутніх філологів, а також обґрунтовано адекватність методу експерименту для перевірки гіпотези дослідження. Висвітлено організаційні і змістові аспекти експериментального навчання студентів із використанням верифікаційних можливостей експерименту в дослідницькій практиці формування японської академічної грамотності у магістрантів університету

Біографія автора

Oksana Asadchih, Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка бул. Тараса Шевченка, 14, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії 

Посилання

  1. Shovkovyi, V. M. (2005). Metodyka vykladannya klasychnyh mov. Kyiv: KNU imeni Tarasa Shevchenka, 58.
  2. Vasileva, E. V. (2005). Navchannya studentiv movnyh spetsialnostey napysannya naukovogo problemno-tematychnogo povidomlennya anglyiskoyu movoyu. Kyiv, 24.
  3. Korotkina, I. B. (2013). Akademicheskoe pismo: na puti k kontseptualnomu edinstvu. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 137–142.
  4. Tarnopolskyi, O. B., Kozhushko, S. P., Rudakova, M. V. (2006). Writing Academically: A Coursebook for Teaching Academic Writing in English to Students of Linguistic Tertiary Educational Institutions. Kyiv: Firma “Inkos”, 228.
  5. Smirnova, N. V. (2015). Akademicheskaya gramotnost i pismo v VUZE: ot teorii k praktike. Vysshee obrazovanie v Rossii, 6, 58–64.
  6. Kvasova, O. G. (2012). Going for Degree. Professional English for Students of Linguistics. Kyiv: Lenvit, 167.
  7. Bochkaryova, O. Y. (2005). Harakterystyka anglomovnogo metodychnogo audytyvnogo povidomlennya. Visnyk Kyivskogo natsionalnogo lingvistychnogo universutetu. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 9, 201–209.
  8. Galanova, O. A. (2002). Obuchenie strategiyam vedeniya nauchnoy diskussii. Teoriya i praktika perevoda i professionalnaya podgotovka perevodchikov. Permian, 109–113.
  9. Yahontova, T. V. (2002). Osnovy anglomovnogo naukovogo pysma. Lviv: Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka, 220.
  10. Polonskyi, V. M. (1987). Otsenka kachestva nauchno-pedagogicheskih issledovaniy. Moscow: Pedagogika, 144.
  11. Blinov, V. M. (1976). Effectivnost obucheniya: metodologicheskiy analiz opredeleniya etoi kategorii v didaktike. Moscow: Pedagogika, 189.
  12. The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/index.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Asadchih, O. (2017). Експериментальна апробація методичної системи інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення в магістратурі. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (14), 4–9. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105429

Номер

Розділ

Педагогічна освіта