Метакогнітивне навчання майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах: досвід та особливості впровадження

Автор(и)

  • Yuliia Adonieva Запорізький національний університет вул. Жуковського, 66, м. Запоріжжя, Україна, 69600, Україна https://orcid.org/0000-0001-5257-6173

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105450

Ключові слова:

майбутній фахівець, метакогніції, метакогнітивне навчання, рефлексія, вищий навчальний заклад, вербалізація

Анотація

У дослідженні здійснений аналіз програм метакогнітивного навчання, що реалізуються у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Визначені науково-методичні засади успішного формування метакогніцій як складних, багаторівневих та системно-організованих психічних утворень, що забезпечують організацію, регуляцію і координацію первинних когнітивних процесів та загальну регуляцію навчальної і професійної діяльності майбутніх фахівців

Біографія автора

Yuliia Adonieva, Запорізький національний університет вул. Жуковського, 66, м. Запоріжжя, Україна, 69600

Аспірант

Кафедра психології

Посилання

  1. Flavell, J. H. (1979). Metacognition and cognitive monitoring: A new area of cognitive-developmental inquiry. American Psychologist, 34 (10), 906–911. doi: 10.1037/0003-066x.34.10.906
  2. Hacker, J. (1997). Teaching new thinking. Journal of developmental Psychol, 5, 28–36.
  3. Kholodnaya, M. A. (2002). Psikholohiya intellekta. Paradoksі issledovaniya. Saint Petersburg: Pyter, 272.
  4. Karpov, A. V., Skytyaeva, Y. M. (2005). Psikholohiya metakohnitivnikh protsessov lichnosti. Moscow: Institut psikholohii RAN, 352.
  5. Galperyn, P. Ya. (2002). Lektsii po psykholohii. Moscow: Knyzhniy dom «Universitet»: Vysshaya shkola, 400.
  6. Perkins, D. N., Salomon, G. (1989). Are Cognitive Skills Context-Bound? Educational Researcher, 18 (1), 16–25. doi: 10.2307/1176006
  7. Seamster, D., Redding, V., Kaempf, D. (1997). Cognitive Task Analysis. Dayton: Wright State University, 386.
  8. Schraw, G., Moshman, D. (1995). Metacognitive theories. Educational Psychology Review, 7 (4), 351–371. doi: 10.1007/bf02212307
  9. Oxford, R.; Parry, T. S., Stansfield, C. W. (Eds.) (1990). Styles, strategies, and aptitude: Connections for language learning. Language aptitude reconsidered. Englewood Cliffs: Prentice Hall Regents, 302.
  10. Wolfs, J. L. (2001). Methodes de travail et strategies d'apprentissage: Du secondaire a l'utiiversite. Bruxelles: De Boeck & Larcier, 332.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Adonieva, Y. (2017). Метакогнітивне навчання майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах: досвід та особливості впровадження. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (14), 10–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105450

Номер

Розділ

Педагогічна освіта