Формування вторинної мовної особистості майбутніх фармацевтів у процесі самостійної роботи

Автор(и)

  • Agnessa Tomashevs’ka Буковинський державний медичний університет пл. Театральна, 2, м. Чернівці, Україна, 58002, Україна https://orcid.org/0000-0003-3574-5945

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105453

Ключові слова:

автономія, вторинна мовна особистість, самостійна робота, саморегуляція, самоконтроль, професійне навчання, фармація

Анотація

Розглядається проблема знаходження правильної стратегії автономного самокерованого навчання. Визначається її здатність здійснювати самоуправління власною навчальною програмою впродовж життя в контексті зміненої педагогічної парадигми. Обґрунтовується методологічна основа провідного концепту вторинної мовної особистості, яка передбачає оволодіння професійною іноземною мовою не лише на рівні мовного коду, а й інтеграцію особистості в мовну картину її носіїв

Біографія автора

Agnessa Tomashevs’ka, Буковинський державний медичний університет пл. Театральна, 2, м. Чернівці, Україна, 58002

Аспірант

Кафедра іноземних мов

Посилання

  1. Hutchinson, T., Water, A. (1987). English for Specific Purposes. Cambridge: Cambridge University Press, 183. doi: 10.1017/cbo9780511733031
  2. Zadorozhna, I. P. (2016). Promoting prospective FL teacher autonomy through developing learning strategies. Ternopil: TPNU, 319.
  3. Pishop, G. D. (1979). Perceived Similarity in Interracial Attitudes and Behaviors. Journal of Applied Social Psychology, 9 (5), 446–465. doi: 10.1111/j.1559-1816.1979.tb02718.x
  4. Nikolaieva, S. Yu. (1987). Individualizaciya obucheniya inostrannym yazykam. Kyiv: Vyshcha shkola, 139.
  5. Doroz, V. F. (2010). Vtorynna movna osobystist – realiya sohodennya. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 22, 5–11.
  6. Dridze, T. M. (1984). Tekstovaya deyatelnost v strukture sotsialnoi kommunikatsii. Moscow: Nauka, 268.
  7. Nikolaenko, N. V. (1999). Initsiativnoe rasshirenie slovarya studentami mladshih kursov yazyikovyih fakultetov. Moscow, 213.
  8. Karaulov, Yu. N. (2010). Russkiy yazyk i yazykovaya lichnost. Moscow: LKI, 264.
  9. Piazhe, Zh. (1983). Skhemy deystviya i usvoenie yazyka. Moscow: Nauka, 136.
  10. Zadorozhna, I. P. (2015). Rozvytok avtonomii studentiv movnykh spetsialnostei u protsesi vyvchennia fakhovykh dystsyplin. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika ta psykholohiia, 131, 60–65.
  11. Leontev, A. N. (1975). Deyatelnost. Soznanie. Lichnost. Moscow: Politizdat, 304.
  12. Evdokimova, M. G. (2004). Problemi teorii i praktiki informatsionno-kommunikatsionnyih tehnologiy obucheniya inostrannyim yazyikam. Moscow: MIET, 312.
  13. Laufer, B. (1998). The Development of Passive and Active Vocabulary in a Second Language: Same or Different? Applied Linguistics, 19 (2), 255–271. doi: 10.1093/applin/19.2.255
  14. Passov, E. I. (1989). Osnovy kommunikativnoy metodiki obucheniya inoyazychnomu obshcheniyu. Moscow: Russkiy yazyk, 276.
  15. Lazaraton, A. A. (1987). Task-based approach to oral proficiency testing. Los Angeles: University of California, 125–127.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Tomashevs’ka, A. (2017). Формування вторинної мовної особистості майбутніх фармацевтів у процесі самостійної роботи. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (14), 14–18. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105453

Номер

Розділ

Педагогічна освіта