Формування вторинної мовної особистості майбутніх фармацевтів у процесі самостійної роботи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105453Ключові слова:
автономія, вторинна мовна особистість, самостійна робота, саморегуляція, самоконтроль, професійне навчання, фармаціяАнотація
Розглядається проблема знаходження правильної стратегії автономного самокерованого навчання. Визначається її здатність здійснювати самоуправління власною навчальною програмою впродовж життя в контексті зміненої педагогічної парадигми. Обґрунтовується методологічна основа провідного концепту вторинної мовної особистості, яка передбачає оволодіння професійною іноземною мовою не лише на рівні мовного коду, а й інтеграцію особистості в мовну картину її носіїв
Посилання
- Hutchinson, T., Water, A. (1987). English for Specific Purposes. Cambridge: Cambridge University Press, 183. doi: 10.1017/cbo9780511733031
- Zadorozhna, I. P. (2016). Promoting prospective FL teacher autonomy through developing learning strategies. Ternopil: TPNU, 319.
- Pishop, G. D. (1979). Perceived Similarity in Interracial Attitudes and Behaviors. Journal of Applied Social Psychology, 9 (5), 446–465. doi: 10.1111/j.1559-1816.1979.tb02718.x
- Nikolaieva, S. Yu. (1987). Individualizaciya obucheniya inostrannym yazykam. Kyiv: Vyshcha shkola, 139.
- Doroz, V. F. (2010). Vtorynna movna osobystist – realiya sohodennya. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 22, 5–11.
- Dridze, T. M. (1984). Tekstovaya deyatelnost v strukture sotsialnoi kommunikatsii. Moscow: Nauka, 268.
- Nikolaenko, N. V. (1999). Initsiativnoe rasshirenie slovarya studentami mladshih kursov yazyikovyih fakultetov. Moscow, 213.
- Karaulov, Yu. N. (2010). Russkiy yazyk i yazykovaya lichnost. Moscow: LKI, 264.
- Piazhe, Zh. (1983). Skhemy deystviya i usvoenie yazyka. Moscow: Nauka, 136.
- Zadorozhna, I. P. (2015). Rozvytok avtonomii studentiv movnykh spetsialnostei u protsesi vyvchennia fakhovykh dystsyplin. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriya: Pedahohika ta psykholohiia, 131, 60–65.
- Leontev, A. N. (1975). Deyatelnost. Soznanie. Lichnost. Moscow: Politizdat, 304.
- Evdokimova, M. G. (2004). Problemi teorii i praktiki informatsionno-kommunikatsionnyih tehnologiy obucheniya inostrannyim yazyikam. Moscow: MIET, 312.
- Laufer, B. (1998). The Development of Passive and Active Vocabulary in a Second Language: Same or Different? Applied Linguistics, 19 (2), 255–271. doi: 10.1093/applin/19.2.255
- Passov, E. I. (1989). Osnovy kommunikativnoy metodiki obucheniya inoyazychnomu obshcheniyu. Moscow: Russkiy yazyk, 276.
- Lazaraton, A. A. (1987). Task-based approach to oral proficiency testing. Los Angeles: University of California, 125–127.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Agnessa Tomashevs’ka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.