Детермінація понять «людина‒індивід‒особистість» у радянський період

Автор(и)

  • Mariana Sokol Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100, Україна https://orcid.org/0000-0003-3876-026X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105543

Ключові слова:

система понять, науковий тезаурус, людина, індивід, особистість, понятійно-категорійний апарат

Анотація

У статті досліджено детермінацію понять «людина‒індивід‒особистість» у радянський період. Подано основні визначення зазначеного понятійно-категоріального апарату. Проаналізовано основні тенденції розвитку тріади понять у досліджуваний період. Окреслено науковий тезаурус системи педагогічних понять Актуалізовано проблематику уточнення змісту основних понять «людина‒індивід‒особистість» у педагогічній науці. Звернено увагу на проблему формування світового наукового тезаурусу педагогіки

Біографія автора

Mariana Sokol, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100

Кандидат філологічних наук

Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти

Посилання

  1. Suxomlynska, O. V. (2002). Konceptualni zasady formuvannya duxovnosti osobystosti na osnovi hrystyyanskyh moralnyh tcinnostey. Shlyah osvity. Kyiv: Nauka, 4, 13–18.
  2. Boldyrev, N. Y., Honcharov, N. K. et. al. (1968). Pedahohyka. Moscow: Prosveshhenye, 526.
  3. Vyshnyakova, S. M. (1990). Professyonalnoe obrazovanye: Klyuchevyye ponyatyya, termyny, aktualnaya leksyka. Moscow: NYC SPO, 538.
  4. Kayrov, Y. A. (Ed.) (1960). Pedahohycheskyj slovar. In 2 volumes: Vol. 1. Moscow: APN RSFSR, 774.
  5. Solties, G. (Ed.) (1954). Lexicon of terms and concepts. Oxford: Dunkin, 324.
  6. . Kurian, G. Th. (Ed.) (1988). World education encyclopedia. New York.: Oxf., 1320.
  7. Vyxrushh, A. V. (2009). Intehraciya ukrayinskoi osvity v evropeiskyi osvitnii prostir. Pedahohika ta psyxolohiya, 469, 22–32.
  8. Petrova, H. (2010). Latynsko-ukrayinskyj slovotvirnyj slovnyk (20000 sliv). Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan, 880.
  9. Malynyn, A. M. (1952). Latynsko-russkyj slovar. Moscow: Ynostr. slovarej, 163.
  10. Savyn, N. V. (1978). Pedahohyka. Moscow: Prosveschenie, 13.
  11. Averyncev, S. S. (Ed.) (1989). Filosofskyi entcyklopedicheskii slovar. Moscow: Sovetskaya entciklopediya, 782.
  12. Frolov, Y. T. (1986). Filosofskii slovar. Moscow: Polyt. lyt., 162–540.
  13. Dvoreckii, Y. X. (1956). Latynsko-russkyi slovar. Moscow: Russkii yazyk, 478.
  14. Boldyrev, N. (1969). Bolshaya sovetskaya entcyklopediya. Moscow: Sovetskaya entcyklopediya, 978.
  15. Melnychuk, O. S. (1985). Slovnyk inshomovnyh sliv. Kyiv: Holovna redakciya radyanskoi entcyklopedii.
  16. Maccway, Dj. L .(1970). Thesaurus for Exceptional child education. London: Stars, 249.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Sokol, M. (2017). Детермінація понять «людина‒індивід‒особистість» у радянський період. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (14), 46–49. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105543

Номер

Розділ

Педагогічна освіта