Кар’єрна компетентність майбутніх інженерів-механіків: сутність і структура
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107496Ключові слова:
професійна підготовка інженерів-механіків, кар’єра, компетентність, кар’єрна компетентність майбутніх інженерів-механіківАнотація
У дослідженні розглядається актуальна проблема професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків у технічних університетах. На основі використання методів теоретичного аналізу, синтезу, узагальнення незалежних експертних оцінок автор обґрунтовує дослідницьку позицію розуміння суті і структури кар’єрної компетентності майбутніх інженерів-механіків в єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивно-процесуального, суб’єктно-діяльнісного, рефлексивно-оцінного компонентів та репрезентує альтернативне бачення їх змісту
Посилання
- Mogilevkin, E. A. (2007). Kar'ernyi rost: diagnostika, tekhnologii, trening. Saint Petersburg: Rech, 336.
- Orlov, V. F., Fursa, O. O. (2015). Problemy proektuvannya profesiynoyi karyery maybutn'oho dyzaynera. Mystets'ka osvita: zmist, tekhnolohiyi, menedzhment. Seriya: Pedahohichni nauky, 10, 5–16.
- Sadon, E. V. (2009). Professional'nye kompetencii kak faktor stanovleniya professional'noy kar'ery budushchego specialista. Vladivostok, 38.
- Suryakova, M. V. (2013). Uyavlennya pro profesiynu karyeru maybutnikh inzheneriv-metalurhiv. Metal Jornal, 31 (10). Available at: http://www.metaljournal.com.ua/professional-career-of-metallurgic-engineer
- Yanchenko, I. V. (2013). Model' formirovaniy kar'ernoy kompetentnosti studentov v professional'nom obrazovanii. Fundamental'nye issledovaniya, 10, 437–441.
- Bazhin, A. S. (2007). Kar'era i professional'nye kompetencii specialistov. Vysshee obrazovanie segodnya, 9, 37–39.
- Kanivets, T. M., Karamushka, L. M. (2012). Motyvatsiynyi komponent psykholohichnoyi hotovnosti studentiv vyshchykh navchal'nykh zakladiv do zdiysnennya maybutn'oyi profesiynoyi karyery: zmist, struktura, riven' rozvytku. Aktualni problemy psykholohiyi. Vol. 1: Orhanizatsiyna psykholohiya. Ekonomichna psykholohiya. Sotsial'na psykholohiya, 34, 264–272.
- Karamushka, L. M., Kanivets, T. M. (2012). Kohnityvnyi komponent psykholohichnoyi hotovnosti studentiv vyshchykh navchal'nykh zakladiv do zdiysnennya maybutn'oyi profesiynoyi karyery: riven' ta chynnyky rozvytku. Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy: filosofiya, psykholohiya, pedahohika, sotsiolohiya, 4, 3–13.
- Man'ko, V. M. (2000). Dydaktychni umovy formuvannya u studentiv profesiyno-piznaval'noho interesu do spetsial'nykh dystsyplin. Sotsializatsiya osobystosti, 2, 153–161.
- Shcherbak, O. I., Nychkalo, N. H. (Ed.) (2010). Profesiyno-pedahohichna osvita: teoriya i praktyka. P. 1. Kyiv: Nauk. svit, 279.
- Natsional'na ramka kvalifikatsiy: dodatok do postanovy Kab. Ministriv Ukrayiny vid 23 lystop. 2011 r. No. 1341 (2012). Vyshcha shkola, 3, 104–111.
- Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrayiny, 1556-VII. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Raven, Dzh. (2002). Kompetentnost' v sovremennom obshchestve. Vyyavlenie, razvitie i realizaciya. Moscow: Kogito-Centr, 396.
- Busel, V. T. (Ed.) (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoyi ukrayins'koyi movy. Irpin: Perun, 1728.
- Zimnyaya, I. A. (2003). Klyuchevye kompetentnosti – novaya paradigma rezul'tata obrazovaniya. Vysshee obrazovanie segodnya, 5, 35–42.
- Markova, A. K. (1996). Psihologiya professionalizma. Moscow: Mysl, 308.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Maryna Klymenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.