Визначення структурних компонентів готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування навчально-ігрових технологій

Автор(и)

  • Marina Marko Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка вул. Івана Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100, Україна https://orcid.org/0000-0001-5987-1116

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107982

Ключові слова:

навчально-ігрові технології, структурні компоненти готовності, ігрова діяльність, професійна діяльність вчителя

Анотація

У дослідженні охарактеризована структура готовності студентів спеціальності «Початкова освіта» до застосування в освітньому процесі навчально-ігрових технологій. Виділені її основні компоненти, зокрема, мотиваційний, когнітивний, операційний. Дано стислий аналіз кожному компоненту, що показують на теоретичну та практичну складову готовності майбутніх учителів початкових класів самостійно створювати, грамотно описувати, а потім – вміло організовувати та ефективно проводити різні види дидактичних ігор

Біографія автора

Marina Marko, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка вул. Івана Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100

Аспірант

Кафедра методики трудового і професійного навчання та декоративно-ужиткового мистецтва

Посилання

  1. Rudyk, P. A. (Ed.) (1974). Psyhologiya. Moscow: Fizkultura i sport,. 512.
  2. Shadrykov, V. D. (1996). Psihologiya deyatel'nosti i sposobnosti cheloveka [Psychology of human activity and abilities]. Moscow: Logos, 320.
  3. Slastenyn, V. A., Kashirin, V. P. (2010). Psihologiya i pedagogika [Psychology and Pedagogy]. Moscow: Akademiya, 480.
  4. Dyachenko, M. Y., Kandybovich, L. A. (1976). Psihologicheskie problemy gotovnosti k deyatelnosti [Psychological problems of readiness for activity]. Minsk: BGU, 176.
  5. Durai-Novakova, K. M. (1983). Formirovanie professional'noy gotovnosti studentov k pedagogicheskoy deyatel'nosti [Formation of professional readiness of students to pedagogical activity]. Moscow, 32.
  6. Gavrysh, I. V. (2006). Teoretyko-metodologichni osnovy formuvannya gotovnosti maybutnix uchyteliv do innovaciynoyi profesiynoyi diyalnosti [Theoretical and methodological foundations of forming the readiness of future teachers for innovative professional activities]. Kharkivskyi nats. ped. un-t im. H. S. Skovorody. Kharkiv, 579.
  7. Dychkivska, I. M. (2012). Innovaciyni pedagogichni tehnologiyi [Innovative Pedagogical Technologies]. Kyiv: Akademvydav, 349.
  8. Koval, L. V. (2009). Profesiyna pidgotovka maybutnix uchyteliv pochatkovoyi shkoly: tehnologichna skladova [Professional training of future teachers of elementary school: technological component]. Donetsk: Yugo-Vostok, 375.
  9. Slastenyn, V. A., Ysaev, Y. F., Myshhenko, A. Y., Shyyanov, E. N. (1997). Pedagogyka [Pedagogy]. Moscow: Shkola-Press, 512.
  10. Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyklopediya osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040.
  11. Goncharenko, S. U. (1997). Ukrayinskyi pedagogichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 376.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Як цитувати

Marko, M. (2017). Визначення структурних компонентів готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування навчально-ігрових технологій. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (15), 49–53. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107982

Номер

Розділ

Педагогічна освіта