Визначення структурних компонентів готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування навчально-ігрових технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107982Ключові слова:
навчально-ігрові технології, структурні компоненти готовності, ігрова діяльність, професійна діяльність вчителяАнотація
У дослідженні охарактеризована структура готовності студентів спеціальності «Початкова освіта» до застосування в освітньому процесі навчально-ігрових технологій. Виділені її основні компоненти, зокрема, мотиваційний, когнітивний, операційний. Дано стислий аналіз кожному компоненту, що показують на теоретичну та практичну складову готовності майбутніх учителів початкових класів самостійно створювати, грамотно описувати, а потім – вміло організовувати та ефективно проводити різні види дидактичних ігор
Посилання
- Rudyk, P. A. (Ed.) (1974). Psyhologiya. Moscow: Fizkultura i sport,. 512.
- Shadrykov, V. D. (1996). Psihologiya deyatel'nosti i sposobnosti cheloveka [Psychology of human activity and abilities]. Moscow: Logos, 320.
- Slastenyn, V. A., Kashirin, V. P. (2010). Psihologiya i pedagogika [Psychology and Pedagogy]. Moscow: Akademiya, 480.
- Dyachenko, M. Y., Kandybovich, L. A. (1976). Psihologicheskie problemy gotovnosti k deyatelnosti [Psychological problems of readiness for activity]. Minsk: BGU, 176.
- Durai-Novakova, K. M. (1983). Formirovanie professional'noy gotovnosti studentov k pedagogicheskoy deyatel'nosti [Formation of professional readiness of students to pedagogical activity]. Moscow, 32.
- Gavrysh, I. V. (2006). Teoretyko-metodologichni osnovy formuvannya gotovnosti maybutnix uchyteliv do innovaciynoyi profesiynoyi diyalnosti [Theoretical and methodological foundations of forming the readiness of future teachers for innovative professional activities]. Kharkivskyi nats. ped. un-t im. H. S. Skovorody. Kharkiv, 579.
- Dychkivska, I. M. (2012). Innovaciyni pedagogichni tehnologiyi [Innovative Pedagogical Technologies]. Kyiv: Akademvydav, 349.
- Koval, L. V. (2009). Profesiyna pidgotovka maybutnix uchyteliv pochatkovoyi shkoly: tehnologichna skladova [Professional training of future teachers of elementary school: technological component]. Donetsk: Yugo-Vostok, 375.
- Slastenyn, V. A., Ysaev, Y. F., Myshhenko, A. Y., Shyyanov, E. N. (1997). Pedagogyka [Pedagogy]. Moscow: Shkola-Press, 512.
- Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyklopediya osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040.
- Goncharenko, S. U. (1997). Ukrayinskyi pedagogichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 376.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Marina Marko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.