Вплив Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти на викладання та оцінювання іноземних мов у Словацькій Республіці
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108547Ключові слова:
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти, національна реформа, шкільні випускні іспитиАнотація
У дослідженні проводиться аналіз впливу Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти на викладання та оцінювання іноземних мов у Словацькій Республіці. Акцентується увага на необхідності проведення реформи шкільних випускних іспитів та співвіднесенні навчальних планів і програм з рівнями Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти для досягнення навчальних цілей у процесі вивчення іноземних мов. У дослідженні розглядається реформа шкільного випускного іспиту в Словаччині в рамках дослідницького проекту, проведеного в 2008 році
Посилання
- Beresova, J. (2011). The Impact of the Common European Framework of Reference on Teaching and Testing in Central and Eastern European Context. Synergies Europe, 6, 177–190.
- Tadeyeva, M. I. (2010). The development of modern school foreign language education in the member states of the Council of Europe. Ternopil: Educational book-Bogdan, 429.
- Gadusova, Z., Hartanska, J. (2002). Teaching English in Slovakia: Past, Present and Future. Revista de Filologia y su Didactica, 25, 225–253.
- Lojova, G. (2008). Quality versus quantity in foreign language primary education. ELT in Primary Education. Bratislava: Z-F LINGUA, 20–24.
- Tandlichova, E. (2008). Looking at some innovative methods in the light of the new conception of foreign language teaching at primary schools. ELT in Primary education. Bratislava: Z-F LINGUA, 10–14.
- Komorowska, H. (2004). The CEF in pre- and in-service teacher education. Insights from the Common European Framework. Oxford: Oxford University Press, 55–64.
- Nikolayeva, S. Yu. (Ed.) (2003). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Kyiv: Lenvit, 273.
- Reid, E. (2012). Compatibility of the National Curriculum in Slovakia with the CEFR with respect to Intercultural Education. New Directions in Teaching Foreign Languages, 138–157.
- Foreign language Teaching in Schools in Europe. Situation in Slovakia (2001). Report drafted by Eurydice Unit. Bratislava: Slovak Academic Association for International Cooperation, 2–21.
- Slovakia. Country Overview. Available at: http://keyconet.eun.org
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Liudmyla Hodunko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.