Вплив Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти на викладання та оцінювання іноземних мов у Словацькій Республіці

Автор(и)

  • Liudmyla Hodunko Сарненський педагогічний коледж Рівненського державного гуманітарного університету вул. Ковельська, 16, м. Сарни, Рівненська обл., Україна, 34502, Україна https://orcid.org/0000-0002-5505-3383

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108547

Ключові слова:

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти, національна реформа, шкільні випускні іспити

Анотація

У дослідженні проводиться аналіз впливу Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти на викладання та оцінювання іноземних мов у Словацькій Республіці. Акцентується увага на необхідності проведення реформи шкільних випускних іспитів та співвіднесенні навчальних планів і програм з рівнями Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти для досягнення навчальних цілей у процесі вивчення іноземних мов. У дослідженні розглядається реформа шкільного випускного іспиту в Словаччині в рамках дослідницького проекту, проведеного в 2008 році

Біографія автора

Liudmyla Hodunko, Сарненський педагогічний коледж Рівненського державного гуманітарного університету вул. Ковельська, 16, м. Сарни, Рівненська обл., Україна, 34502

Старший викладач

Посилання

  1. Beresova, J. (2011). The Impact of the Common European Framework of Reference on Teaching and Testing in Central and Eastern European Context. Synergies Europe, 6, 177–190.
  2. Tadeyeva, M. I. (2010). The development of modern school foreign language education in the member states of the Council of Europe. Ternopil: Educational book-Bogdan, 429.
  3. Gadusova, Z., Hartanska, J. (2002). Teaching English in Slovakia: Past, Present and Future. Revista de Filologia y su Didactica, 25, 225–253.
  4. Lojova, G. (2008). Quality versus quantity in foreign language primary education. ELT in Primary Education. Bratislava: Z-F LINGUA, 20–24.
  5. Tandlichova, E. (2008). Looking at some innovative methods in the light of the new conception of foreign language teaching at primary schools. ELT in Primary education. Bratislava: Z-F LINGUA, 10–14.
  6. Komorowska, H. (2004). The CEF in pre- and in-service teacher education. Insights from the Common European Framework. Oxford: Oxford University Press, 55–64.
  7. Nikolayeva, S. Yu. (Ed.) (2003). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Kyiv: Lenvit, 273.
  8. Reid, E. (2012). Compatibility of the National Curriculum in Slovakia with the CEFR with respect to Intercultural Education. New Directions in Teaching Foreign Languages, 138–157.
  9. Foreign language Teaching in Schools in Europe. Situation in Slovakia (2001). Report drafted by Eurydice Unit. Bratislava: Slovak Academic Association for International Cooperation, 2–21.
  10. Slovakia. Country Overview. Available at: http://keyconet.eun.org

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Hodunko, L. (2017). Вплив Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти на викладання та оцінювання іноземних мов у Словацькій Республіці. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108547

Номер

Розділ

Педагогічна освіта