Наукові підходи як методологічне підґрунтя формування культури управління персоналом майбутніх менеджерів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109085Ключові слова:
науковий підхід, культура управління персоналом, менеджер, педагогічні умови, фахова підготовкаАнотація
Досліджено питання створення методологічного підґрунтя формування культури управління персоналом у процесі фахової підготовки майбутніх менеджерів. Методологічні засади дослідження розроблено за допомогою основних положень культурологічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного наукових підходів. Результатом наукового пошуку стало єдине методологічне підґрунтя цілісного процесу формування культури управління персоналом у фаховій підготовці майбутніх менеджерів
Посилання
- Afanasieva, L. V. (2012). Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia u pidhotovtsi maibutnikh menedzheriv orhanizatsii. Visnyk Luhanskoho nats. un-tu im. Tarasa Shevchenka: pedahohichni nauky, 7 (242), 1, 40‒44.
- Elbrekht, O. (2011). Kompetentnisnyi pidkhid yak metodolohichna osnova formuvannia zmistu profesiinoi pidhotovky menedzheriv. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu, 58, 3, 54‒64.
- Naboka, O. H. (2012). Profesiino-oriientovani tekhnolohii navchannia u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh ekonomistiv: teoriia ta metodyka zastosuvannia. Slovyansk: Pidpryiemets Matorin B. I., 303.
- Sytnykova, Yu. V. (2013). Formuvannia profesiinoi kultury maibutnikh menedzheriv na hendernykh zasadakh. Kharkiv, 270.
- Mareev, V. I., Karpova, N. K., Shchіpankіna, E. S. Kulturologicheskii podkhod v aspekte razvitiia sovremennogo obrazovaniia. Available at: http://www.sworld.com.ua/index.php/en/current-status-and-the-development-of-the-education-c112/11973-c112-037
- Anishchenko, V., Padalka, O. (2013). Kulturolohichnyi pidkhid u profesiinii pidhotovtsi vchytelia. Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy, 6, 103‒107.
- Masych, V. V. (2016). Kompetentnisnyi pidkhid yak metodolohichne pidgruntia formuvannia produktyvno-tvorchoi kompetentnosti maibutnoho fakhivtsia. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 51, 216‒223.
- Lozova, V. I. (Ed.) (2006). Lektsii z pedahohiky vyshchoi shkoly. Kharkiv: OVS, 496.
- Khatuntseva, S. M. (2013). Osobystisnyi pidkhid yak metodolohichna osnova doslidzhennia indyvidualizatsii profesiinoi pidhotovky studentiv u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 6 (32), 269‒279.
- Kravchenko, V. M. (2013). Kontseptualni pidkhody do modernizatsii profesiinoi pidhotovky vykladachiv vyshchoi shkoly. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 28 (81), 522‒528.
- Nikolaiesku, I. (2012). Akmeolohichnyi pidkhid do rozvytku profesiinoho imidzhu suchasnoho pedahoha v systemi pisliadyplomnoi osvity. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 5 (1), 245‒251.
- Plakhotnik, O. V. (2013). Akmeolohiia yak nova yakist osvity. Zbirnyk nauk. pr. Viiskovoho in-tu Kyivskoho natsionalnoho un-tu im. Tarasa Shevchenka, 42, 187‒192.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Hanna Popova, Marina Artiukhina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.