Наукові підходи як методологічне підґрунтя формування культури управління персоналом майбутніх менеджерів

Автор(и)

  • Hanna Popova Донбаський державний педагогічний університет вул. Генерала Батюка, 19, м. Слов'янськ, Донецька обл., Україна, 84116, Україна https://orcid.org/0000-0002-8286-9134
  • Marina Artiukhina Донбаський державний педагогічний університет вул. Генерала Батюка, 19, м. Слов'янськ, Донецька обл., Україна, 84116, Україна https://orcid.org/0000-0003-1844-0138

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109085

Ключові слова:

науковий підхід, культура управління персоналом, менеджер, педагогічні умови, фахова підготовка

Анотація

Досліджено питання створення методологічного підґрунтя формування культури управління персоналом у процесі фахової підготовки майбутніх менеджерів. Методологічні засади дослідження розроблено за допомогою основних положень культурологічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного наукових підходів. Результатом наукового пошуку стало єдине методологічне підґрунтя цілісного процесу формування культури управління персоналом у фаховій підготовці майбутніх менеджерів

Біографії авторів

Hanna Popova, Донбаський державний педагогічний університет вул. Генерала Батюка, 19, м. Слов'янськ, Донецька обл., Україна, 84116

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра менеджменту 

Marina Artiukhina, Донбаський державний педагогічний університет вул. Генерала Батюка, 19, м. Слов'янськ, Донецька обл., Україна, 84116

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра менеджменту 

Посилання

  1. Afanasieva, L. V. (2012). Kompetentnisnyi pidkhid yak osvitnia innovatsiia u pidhotovtsi maibutnikh menedzheriv orhanizatsii. Visnyk Luhanskoho nats. un-tu im. Tarasa Shevchenka: pedahohichni nauky, 7 (242), 1, 40‒44.
  2. Elbrekht, O. (2011). Kompetentnisnyi pidkhid yak metodolohichna osnova formuvannia zmistu profesiinoi pidhotovky menedzheriv. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu, 58, 3, 54‒64.
  3. Naboka, O. H. (2012). Profesiino-oriientovani tekhnolohii navchannia u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh ekonomistiv: teoriia ta metodyka zastosuvannia. Slovyansk: Pidpryiemets Matorin B. I., 303.
  4. Sytnykova, Yu. V. (2013). Formuvannia profesiinoi kultury maibutnikh menedzheriv na hendernykh zasadakh. Kharkiv, 270.
  5. Mareev, V. I., Karpova, N. K., Shchіpankіna, E. S. Kulturologicheskii podkhod v aspekte razvitiia sovremennogo obrazovaniia. Available at: http://www.sworld.com.ua/index.php/en/current-status-and-the-development-of-the-education-c112/11973-c112-037
  6. Anishchenko, V., Padalka, O. (2013). Kulturolohichnyi pidkhid u profesiinii pidhotovtsi vchytelia. Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy, 6, 103‒107.
  7. Masych, V. V. (2016). Kompetentnisnyi pidkhid yak metodolohichne pidgruntia formuvannia produktyvno-tvorchoi kompetentnosti maibutnoho fakhivtsia. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 51, 216‒223.
  8. Lozova, V. I. (Ed.) (2006). Lektsii z pedahohiky vyshchoi shkoly. Kharkiv: OVS, 496.
  9. Khatuntseva, S. M. (2013). Osobystisnyi pidkhid yak metodolohichna osnova doslidzhennia indyvidualizatsii profesiinoi pidhotovky studentiv u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 6 (32), 269‒279.
  10. Kravchenko, V. M. (2013). Kontseptualni pidkhody do modernizatsii profesiinoi pidhotovky vykladachiv vyshchoi shkoly. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 28 (81), 522‒528.
  11. Nikolaiesku, I. (2012). Akmeolohichnyi pidkhid do rozvytku profesiinoho imidzhu suchasnoho pedahoha v systemi pisliadyplomnoi osvity. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 5 (1), 245‒251.
  12. Plakhotnik, O. V. (2013). Akmeolohiia yak nova yakist osvity. Zbirnyk nauk. pr. Viiskovoho in-tu Kyivskoho natsionalnoho un-tu im. Tarasa Shevchenka, 42, 187‒192.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Popova, H., & Artiukhina, M. (2017). Наукові підходи як методологічне підґрунтя формування культури управління персоналом майбутніх менеджерів. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 30–33. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109085

Номер

Розділ

Педагогічна освіта