Розробка концепції дослідження формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109092Ключові слова:
концепція дослідження, професіоналізм, учитель технологій, методологія, принципи, категорії, акмеологія, компетенціїАнотація
У дослідженні представлена розробка концепції формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій. Визначено, що формування професіоналізму майбутніх учителів значно зростає в зв’язку з потребами удосконаленням системи освіти України. При розробці і узагальненні основних положень концепції формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій автор роботи виходив з того, що розвиток професіоналізму майбутнього учителя технологій у вищих педагогічних навчальних закладах буде ефективним, якщо поєднувати комплексно інноваційні та традиційні форми навчання, а також приділяти значну увагу науково-дослідницькій роботі
Посилання
- Pro osvitu (1991). Verkhovna Rada URSR, No. 1060-XII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
- Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 1556-VII. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Pro derzhavnu pidtrymku rozvytku industriyi prohramnoyi produktsiyi (2012). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 5450–VI. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5450-17
- Pro derzhavne rehulyuvannya diyal'nosti u sferi transferu tekhnolohiy (2012). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 5407-VI. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5407-17/paran2#n2
- Borysov, V. V. (2016). Provaydyng innovacii v systemi pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity [Providing innovations in the system of postgraduate pedagogical education]. Fundamentalni ta prykladni doslidzhennya: suchasni naukovo-praktychni rishennya i pidkhody. Baku–Uzhgorod–Drogobych: Posvit, 119–120.
- Kulyk, Ye. V. (2011). Problemy tekhnologichnoyi osvity na etapi zminy suspilnoyi paradygmy [Problems of technological education at the stage of changing the social paradigm]. Aktualni problemy ta perspektyvy tekhnologichnoyi i profesiynoi osvity. Ternopil: TNPU imeni Volodymyra Gnatyuka, 53–55.
- Romanyshyna, O. Ya. (2016). Teoretychni i metodychni osnovy formuvannya profesiunoyi identychnosti maybutnikh uchyteliv zasobamy informaciynykh tekhnologii [Theoretical and methodological foundations of formation of professional identity of future teachers by means of information technologies]. Ternopil: TNPU, 489.
- Kurach, M. (2011). Realizaciya proektnoi tekhnologiyi v pidgotovci maybutnikh uchyteliv trudovogo navchannya [Implementation of design technology in the training of future teachers of labor education]. Trudova pidgotovka v zakladakh osvity, 4, 32–36.
- Tsyna, A. Yu. (2011). Osobystisno oriyentovana profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv tekhnolohiy: teoretyko-metodolohichnyy aspekt [Personally oriented professional training of future teachers of technology: theoretical and methodological aspects]. Poltava: PNPU, 356.
- Pro priorytetni napryamy innovatsiynoyi diyal'nosti v Ukrayini (2011). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 3715-VI. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3715-17
- Deyaki pytannya vyznachennya seredn'ostrokovykh priorytetnykh napryamiv innovatsiynoyi diyal'nosti zahal'noderzhavnoho rivnya na 2017–2021 roky (2016). Kabinet Ministriv Ukrayiny, No 1056. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1056-2016-%D0%BF
- Hevko, I. V. (2017). Psykholohichni umovy rozvytku profesionalizmu vchytelya tekhnolohiy [Psychological conditions of professional development of a technology teacher]. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya «Pedahohichni nauky», 6, 38–50.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Igor Hevko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.