Розробка концепції дослідження формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій

Автор(и)

  • Igor Hevko Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка вул. Максима Кривоноса, 2, м. Тернопіль, Україна, 46027, Україна https://orcid.org/0000-0003-1108-2753

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109092

Ключові слова:

концепція дослідження, професіоналізм, учитель технологій, методологія, принципи, категорії, акмеологія, компетенції

Анотація

У дослідженні представлена розробка концепції формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій. Визначено, що формування професіоналізму майбутніх учителів значно зростає в зв’язку з потребами удосконаленням системи освіти України. При розробці і узагальненні основних положень концепції формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій автор роботи  виходив з того, що розвиток професіоналізму майбутнього учителя технологій у вищих педагогічних навчальних закладах буде ефективним, якщо поєднувати комплексно інноваційні та традиційні форми навчання, а також приділяти значну увагу науково-дослідницькій роботі

Біографія автора

Igor Hevko, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка вул. Максима Кривоноса, 2, м. Тернопіль, Україна, 46027

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра комп’ютерних технологій

Посилання

  1. Pro osvitu (1991). Verkhovna Rada URSR, No. 1060-XII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1060-12
  2. Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 1556-VII. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  3. Pro derzhavnu pidtrymku rozvytku industriyi prohramnoyi produktsiyi (2012). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 5450–VI. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5450-17
  4. Pro derzhavne rehulyuvannya diyal'nosti u sferi transferu tekhnolohiy (2012). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 5407-VI. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5407-17/paran2#n2
  5. Borysov, V. V. (2016). Provaydyng innovacii v systemi pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity [Providing innovations in the system of postgraduate pedagogical education]. Fundamentalni ta prykladni doslidzhennya: suchasni naukovo-praktychni rishennya i pidkhody. Baku–Uzhgorod–Drogobych: Posvit, 119–120.
  6. Kulyk, Ye. V. (2011). Problemy tekhnologichnoyi osvity na etapi zminy suspilnoyi paradygmy [Problems of technological education at the stage of changing the social paradigm]. Aktualni problemy ta perspektyvy tekhnologichnoyi i profesiynoi osvity. Ternopil: TNPU imeni Volodymyra Gnatyuka, 53–55.
  7. Romanyshyna, O. Ya. (2016). Teoretychni i metodychni osnovy formuvannya profesiunoyi identychnosti maybutnikh uchyteliv zasobamy informaciynykh tekhnologii [Theoretical and methodological foundations of formation of professional identity of future teachers by means of information technologies]. Ternopil: TNPU, 489.
  8. Kurach, M. (2011). Realizaciya proektnoi tekhnologiyi v pidgotovci maybutnikh uchyteliv trudovogo navchannya [Implementation of design technology in the training of future teachers of labor education]. Trudova pidgotovka v zakladakh osvity, 4, 32–36.
  9. Tsyna, A. Yu. (2011). Osobystisno oriyentovana profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv tekhnolohiy: teoretyko-metodolohichnyy aspekt [Personally oriented professional training of future teachers of technology: theoretical and methodological aspects]. Poltava: PNPU, 356.
  10. Pro priorytetni napryamy innovatsiynoyi diyal'nosti v Ukrayini (2011). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 3715-VI. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3715-17
  11. Deyaki pytannya vyznachennya seredn'ostrokovykh priorytetnykh napryamiv innovatsiynoyi diyal'nosti zahal'noderzhavnoho rivnya na 2017–2021 roky (2016). Kabinet Ministriv Ukrayiny, No 1056. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1056-2016-%D0%BF
  12. Hevko, I. V. (2017). Psykholohichni umovy rozvytku profesionalizmu vchytelya tekhnolohiy [Psychological conditions of professional development of a technology teacher]. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya «Pedahohichni nauky», 6, 38–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Hevko, I. (2017). Розробка концепції дослідження формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 24–29. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109092

Номер

Розділ

Педагогічна освіта