Розробка педагогічних умов підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників

Автор(и)

  • Maria Batio Луганський Національний університет ім. Т. Шевченка вул. Оборонна, 2, м. Луганськ, Україна, 91011, Україна https://orcid.org/0000-0003-4832-3469

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109170

Ключові слова:

технологія підготовки майбутнього вихователя, художньо-мовленнєва діяльність, діти дошкільного віку

Анотація

У дослідженні визначено педагогічні умови реалізації технології підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано необхідність їх дотримання на кожному етапі розробленої технології (концептуальному, змістовому, процесуальному). Здійснено ґрунтовну характеристику форм і методів реалізації визначених педагогічних умов: емпатії; розв’язання педагогічних ситуацій, театралізації та інсценізації, ділової гри, проектів, методів ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких завдань), діяльнісного дослідження, ведення педагогічного щоденника, інтервізії, роботи з текстами

Біографія автора

Maria Batio, Луганський Національний університет ім. Т. Шевченка вул. Оборонна, 2, м. Луганськ, Україна, 91011

Кафедра дошкільної та початкової освіти

Посилання

  1. Holota, N. M. (2000). Formuvannia khudozhnikh i konstruktyvnykh umin u maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh zakladiv. Kyiv, 21.
  2. Anishchuk, A. M. (2008). Pedahohichni umovy optymizatsii protsesu movlennievoho samovyrazhennia doshkilnykiv riznoi stati. Kyiv, 20.
  3. Polishchuk, O. V. (1996). Pidhotovka studentiv do estetychnoho vykhovannia doshkilnykiv zasobamy ukrainskoho narodnoho dekoratyvno-prykladnoho mystetstva. Kyiv, 24.
  4. Levinets, N. V. (2007). Formuvannia profesiinoi hotovnosti maibutnikh vykhovateliv do zdiisnennia fizychnoho vykhovannia doshkilnykiv na zasadakh narodnykh tradytsii. Kyiv, 20.
  5. Trubnyk, I. V. (2009). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv do formuvannia ekolohichno motyvovanoi povedinky starshykh doshkilnykiv. Yalta, 21.
  6. Zalizniak, A. M. (2009). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv do roboty z batkamy z moralnoho vykhovannia ditei starshoho doshkilnoho viku. Kyiv, 22.
  7. Kondratenko, R. V. (2009). Formuvannia hotovnosti maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv do vykhovannia vidpovidalnosti u ditei starshoho doshkilnoho viku. Cherkasy, 20.
  8. Makarova, V. N. (1996). Formirovanie gotovnosti studentov k rabote po razvitiyu rechi detey doshkol'nogo vozrasta. Moscow, 196.
  9. Illarionova, T. V. (2001). Formirovanie gotovnosti studentov k razvitiyu slovesnogo tvorchestva detey doshkol'nogo vozrasta. Orenburg, 175.
  10. Sherbakova, T. I. (2000). Osobennosti cennostnogo formirovaniya studenta. Kharkiv: Mova, 163.
  11. Katsova, L. I. (2005). Formuvannia profesiinoho interesu u maibutnikh uchyteliv u protsesi pedahohichnoi praktyky. Kharkiv, 202.
  12. Mey, R., Maslou, A., Feyfel, G. et. al.; Mey, R. (Ed.) (2001). Ekzistencial'naya psihologiya. Moscow: Aprel'-press: EKSMO, 619.
  13. Dreyfus, X. (1978). Chego ne mogut vychislitel'nye mashiny. Moscow: Nauka, 261.
  14. Verbickiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshey shkole: kontekstnyy podhod. Moscow: Vysshaya skola, 207.
  15. Bondarenko, H. L., Martynenko, S. M. (2013). Osoblyvosti pidhotovky maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly do movlennievo-rytorychnoi diialnosti. Ridna mova: osvitnii kvartalnyk Ukr. vchytel. t-va u Polshchi, 19, 82–87.
  16. Linnik, O. O. (2016). Systema pidhotovky maibutnoho vchytelia do orhanizatsii subiekt-subiektnoi vzaiemodii z uchniamy pochatkovoi shkoly. Starobilsk, 520.
  17. Sidorova, I. S. (2013). Formuvannia estetychnoi kultury studentiv pedahohichnykh universytetiv u pozaaudytornii khudozhnii diialnosti. Uman, 200.
  18. Bohush, A., Havrysh, N., Kotyk, T. (2006). Metodyka orhanizatsii khudozhno-movlennievoi diialnosti ditei u doshkilnykh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Slovo, 302.
  19. Selevko, G. K. (1998). Sovremennye obrazovatel'nye tekhnologi. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 256.
  20. Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii. Kyiv: Akademvydav, 352.
  21. Kraevskiy, V. V. (1977). Problemy nauchnogo obosnovaniya obucheniya: metodologicheskiy analiz. Moscow: Pedagogika, 264.
  22. Linnik, O. O., Sazonova, A. V. (2009). Suchasni interaktyvni tekhnolohii metodychnoi pratsi z pedahohichnymy kadramy. Vykhovatel-metodyst doshk. zakl., 8, 21–28.
  23. Havrysh, N. V. (2002). Rozvytok movlennievo-tvorchoi diialnosti v doshkilnomu dytynstvi. Kyiv, 438.
  24. Krupnik, E. N. (1999). Psihologicheskoe vozdeystvie iskusstva. Moscow: In-t psihologii RAN, 240.
  25. Danilyuk, A. Ya. (2000). Teoriya integracii obrazovaniya. Rostov-na-Donu: Izd-vo Rost. ped. un-ta, 440.
  26. Prokofieva, M. Yu. (2008). Intehratsiia pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh zakladiv i vchyteliv pochatkovykh klasiv. Odessa, 320.
  27. Komarova, T. S., Zacepina, M. B. (2010). Integraciya v sisteme vospitatel'no-obrazovatel'noy raboty detskogo sada. Moscow: MOZAIKA-SINTEZ, 144.
  28. Cherdanceva, A. P. (2011). Integrirovannoe obuchenie doshkol'nikov: filosofskiy i psihologo-pedagogicheskiy aspekt. Problemy i perspektivy razvitiya obrazovaniya. Perm': Merkuriy, 1, 90–92.
  29. Chumicheva, R. M., Platohina, M. A. (2011). Upravlenie doshkol'nym obrazovaniem. Moscow: Akademiya, 400.
  30. Komar, O. A. (2011). Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tekhnolohii. Uman, 512.
  31. Gershunskiy, B. S. (1996). Mentalitet i obrazovanie v sisteme cennostey i prioritetov XXI veka. Moscow: In-t prakt. psihologii, 432.
  32. Sherban, P. M. (2004). Navchalno-pedahohichni ihry u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Kyiv: Vyshcha shk., 207.
  33. Bahtin, M. M. (1986). Estetika slovesnogo tvorchestva. Moscow: Iskusstvo, 445.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Batio, M. (2017). Розробка педагогічних умов підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 38–43. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109170

Номер

Розділ

Педагогічна освіта