Соціальні мережі як невід’ємний та необхідний засіб навчання сучасного вчителя в освітньому процесі вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Yevheniia Protsko Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини вул. Садова, 2, м. Умань, Черкаська обл., 20300, Україна https://orcid.org/0000-0002-8806-4919

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109242

Ключові слова:

медіа освіта, соціальна мережа, студентство, інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес

Анотація

У наш час спілкування на великих відстанях стало можливо завдяки глобальній мережі Інтернет. Тотальна інформатизація суспільства призводить до широкої популяризації соціальних мереж. Саме тому сучасному вчителю нагально потрібно переглянути свої методи та засоби навчання. У дослідженні звертається увага на можливості використання медіа простору та соціальних мереж, як його складової, під час навчальної діяльності зі студентською молоддю

Біографія автора

Yevheniia Protsko, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини вул. Садова, 2, м. Умань, Черкаська обл., 20300

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра англійської мови та методики її навчання

Посилання

  1. Moroz, O. O. (2012). Media osvita u strukturi osvitologii [Media education in the structure of educology]. Ukrainian and Polish Annual Report. Part VI. Sociology, 1, 117–119.
  2. Arkhipova, T. L., Osipova, N. V., Lvov, M. S. (2015). Social networks as a means of learning process. Information Technologies in Education, 22, 7–18. Available at: http://ite.kspu.edu/webfm_send/809 doi: 10.14308/ite000516
  3. Shcherbakov, V. O., Shcherbyna, H. A. (2012). Sotsialna merezha dlia pidtrymky navchalnoho protsesu u VNZ [Social network for educational process support at a higher educational establishment]. Systems of information finishing, 8 (106), 159–162.
  4. Bykov, V. Yu. (2008). Modeli organizatsii system vidkrytoi osvity [Models of open educational system organization]. Kyiv: Atika, 684.
  5. Svietlorusova, A. V. (2011). Vykorystannia virtualnykh spilnot dlia rozvytku informatsiino-komunikatsiinykh kompetentnostei starshoklasnykiv [The using of virtual communities for informational and communicative competence development of senior pupils]. Scientific periodical of NPU named after M. P. Drahomanov. Sir. 5: Ped. science: realities and prospects, 28, 212–216.
  6. Chernenko, V. O., Romenets, Yu. V. (2011). Suchasnyi stan informatsiino-komunikatsiinukh tekhnolohii u svitovii pedahohichnii praktytsi [The current state of using web information and communication technologies within the world padagogical practice]. Informational technologies and means of teaching, 2 (22). Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/410
  7. Social Networks Services. Available at: https://sites.google.com/site/sdfghiuytfvbnm/
  8. Minchenko, O. (2014). Ukrainians on Social Networks: the New Yandex Investigation. Available at: http://watcher.com.ua/2014/08/21/ukrayintsi-v-sotsialnyh-merezhah-nove-doslidzhennya-vid-yandeksa/
  9. Duschenko, O. S. (2015). Perspektyvy vykorystannia sotsialnukh merezh v osviti [Perspectives of social networks usage in education]. Scientific youth-2015. Kyiv. Available at: http://internet-texnologyeducation.blogspot.com/2016/05/blog-post_5.html
  10. Goncharenko, S. U.; Holovko, S. (Ed.) (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Pedagogical vocabulary of the Ukrainian language]. Kyiv: Lybid, 374.
  11. Number of Social Media Users Worldwide from 2010 to 2021 (in billions). Available at: https://www.statista.com/statistics/278414/number-of-worldwide-social-network-users/
  12. Siemieniecki, В. (Ed.) (2007). Pedagogika medialna 1 [Pedagogy 1]. Warszawa: PWN, 337.
  13. Kravchenko, T. A. (2010). Stanovlenie setevoi paradigmy v epokhu postneklassicheskoi nauki [The formation of network paradigm at the times of afternewclassical science]. Intelekt. Osobystist. Tsyvilizatsiia, 8, 121–129.
  14. Leschenko, A. M. (2011). Sotsialnye seti kak mekhanism konstruirovania kommunikatsii v sovremennom obshchestve [Social networks as the mechanism of communicational construction in modern society]. Piatigorsk. Available at: http://www.dissercat.com/content/sotsialnye-seti-kak-mekhanizm-konstruirovaniya-kommunikatsii-v-sovremennom-obshchestve
  15. Lobovikova, O. O. (2011). Sotsialni merezhi yak fenomen informatsiinogo suspilstva [Socail networks a phenomenon of informational society]. Bulletin of the Lviv University. Sociological issue, 5, 154–160.
  16. Danko, Yu. A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva [The phenomenon of social networks as formation and development of network society]. Visnyk Mizhnarodnoho Slovianskoho universytetu. Seriia «Sotsiolohichni nauky», 15 (1/2), 53–59.
  17. Qualman, E. (2009). Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. Hoboken: John Wiley & Sons, 288.
  18. Minchenko, O. (2016). 5,4 million of Ukrainian Citizens on Facebook: the Number of Ukrainian Users Gets Increasing Faster than in 2015. Available at: http://watcher.com.ua/2016/04/25/5-4-mln-ukrayintsiv-u-facebook-kilkist-korystuvachiv-v-ukrayini-pochala-rosty-shvydshe-nizh-v-2015-rotsi/
  19. Oleksiuk, N. V., Lebedenko, L. V. (2015). Vykorystannia elektronnukh sotsialnykh merezh u sotsialno-pedahohichnii roboti zi shkoliaramy [The using of electronic social networks in social and pedagogical work with pupils]. Informational technologies and means of teaching, 48 (4), 88–102. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/10440/1/1273-4811-1-PB.pdf
  20. Kuchakovska, G. A. Zastosuvannia sotsialnykh merezh v navchalnii diialnosti studentiv [The using of social networks in students’ educational activities]. Available at: http://conf.iitlt.gov.ua/Images/Files/G_78_1417539443_file.Kuchakosvka_Soc_78_1417539443_file.mereszi%20v%20navchanny_78_1417539443_file.docx
  21. Ivashnova, S. V. (2012). Vykorystania sotsialnykh servisiv ta sotsialnykh merezh v osviti [The usage of social services and social networks in education]. Scientific notes NDU named after M. Hohol. Psychological and pedagogical sciences, 2, 15–17.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Protsko, Y. (2017). Соціальні мережі як невід’ємний та необхідний засіб навчання сучасного вчителя в освітньому процесі вищих навчальних закладів. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 43–47. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109242

Номер

Розділ

Педагогічна освіта