Ретроспективний аналіз змісту посібників із методики природознавства початку ХХ століття

Автор(и)

  • Valentyna Samilyk Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка вул. Києво-Московська, 24, м. Глухів, Сумська область, 41400, Україна https://orcid.org/0000-0002-7556-7760

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110798

Ключові слова:

методичний посібник із природознавства, професійна підготовка вчителів біології, готовність до природоохоронної діяльності

Анотація

У дослідженні проаналізовано зміст посібників із методики викладання природознавства початку ХХ ст. Порівняно особливості авторських методичних підходів. Основні акценти зроблено на співставленні особливостей викладу матеріалу, його змістового наповнення, подачі графічних матеріалів, дидактичних завдань, організації різних форм роботи.

Автор пропонує включити опрацювання зазначеної літератури у процес професійної підготовки учителів біології. Зосередити увагу на інформації природоохоронного змісту

Біографія автора

Valentyna Samilyk, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка вул. Києво-Московська, 24, м. Глухів, Сумська область, 41400

Аспірант

Кафедра теорії і методики викладання природничих дисциплін 

Посилання

  1. Educational program for general educational. «Biology. 6-9 classes». Available at: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html
  2. Zahal'ni vymohy do zmistu ta oformlennya navchal'nykh posibnykiv ta navchal'no-metodychnoi literatury [General requirements for the content and design of teaching aids and educational-methodical literature] (2014). Zhytomyr, 56.
  3. Rudyshyn, S. D. (2015). Osoblyvosti formuvannya v uchniv pochatkovoyi shkoly pryrodnycho-naukovoi kartyny svitu [Specific Features of Forming natural sciences picture of the world of pupils of elementary school]. Pedagogy and psychology, 1, 45–49.
  4. Baybara, T. M. (2008). Metodyka vyvchennya pryrodoznavstva v pochatkovykh klasakh [Methodology of teaching natural science in elementary school]. Kyiv: Veselka, 334.
  5. Bida, O. A. (2000). Metodyka vykladannya [Teaching method]. Kyiv: Perun, 400.
  6. Bobyl'ov, Yu. P. (2003). Kontseptsiyi suchasnoho pryrodoznavstva [Concepts of Modern Natural Science]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 244.
  7. Verzylin, M. M., Korsuns'ka, V. M. (1980). Zahal'na metodyka vykladannya biolohii [General Methodology of Teaching Biology]. Kyiv: Radianska shkola, 352.
  8. Holіkov, V. I. (1902). Uroky i besedy po estestvovedenyu [Lessons and conversations of natural sciences]. Moscow, 195.
  9. Krasnov, M. M. (1907). Metodyka estestvoznavstva [Methodology of natural sciences]. Moscow: Izdanie A. V. Pavlova, 180.
  10. Pinkevych, A. (1914). Metodyka nachalnoho kursu estestvovedenia (pryrodoznavstvo) [Methodology of the initial course of natural science]. Saint Petersburg, 190.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30

Як цитувати

Samilyk, V. (2017). Ретроспективний аналіз змісту посібників із методики природознавства початку ХХ століття. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (17), 8–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110798

Номер

Розділ

Педагогічна освіта