Аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження педагогічної технології формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110926Ключові слова:
педагогічна технологія, експериментальна робота, педагогічні умови, полікультурна компетентність, майбутні аграрникиАнотація
Перевірено авторську педагогічну технологію формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі. Доведено, що формування полікультурної компетентності буде успішним у разі дотримання таких педагогічних умов:
– упровадження інтерактивних методів навчання для підвищення внутрішньої мотивації пізнавальної діяльності;
– організації освітнього полікультурного середовища як соціальної системи полісуб’єктного типу в аграрному ВНЗ;
– раціонального поєднання аудиторної і самостійної роботи; застосування електронного навчально-методичного комплексу формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі
Посилання
- Bordovskaya, N. V. (2016). Sovremennyie obrazovatelnyie tehnologii [Modern educational technologies]. Moscow: KNORUS, 432.
- Nguyen, M. H. (2013). The Curriculum for English Language Teacher Education in Australian and Vietnamese Universities. Australian Journal of Teacher Education, 38 (11), 33–53. doi: 10.14221/ajte.2013v38n11.6
- Demchuk, O. (2015). Upravlinnya procesom formuvannya polikulturnoi kompetentnosti vchyteliv v umovah osvitnogo prostoru [Managing the process of forming teachers’ multicultural competence in the conditions of the educational space]. Pedagogical innovations: ideas, realities, perspectives, 1, 36–41.
- Koriakina, A. (2015). Multicultural Approach to Education. Society, Integration, Education. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies, 215–221. doi: 10.17770/sie2015vol1.326
- Melnyk, V. V. (2013). Stanovlennya i rozvytok polikulturnogo suspilstva v umovah evrointegracii [The society’s establishment and development in the conditions of European integration]. Humanitarian Journal of ZSIA, 54, 69–81.
- Zaskaleta, S. G.; Sysoieva, S. O. (Ed.) (2013). Tendencii profesiinoi pidgotovky fahivciv agrarnoi galuzi v kraiinah Evropeyskogo Soyuzu [Tendencies of agrarians’ professional training in the European Union’s countries]. Mykolaiv: Ilion, 500.
- Gladush, V. A., Lisenko, G. I. (2014). Pedagogika vishchoi shkoly: teoriya, praktyka, istoriia [High school pedagogy: theory, practice, history]. Dnipropetrovsk: Royal Print, 416.
- Ivanova, S. V., Rodionova, S. E. (2013). Primenenie innovacionnyh obrazovatelnyh tehnologii v auditornoi i samostoyatelnoi rabote studentov-gumanitariev [Use of innovative educational technologies in class and independent works by students-humanitarians]. The Journal of Bashkir University, 18 (4), 1296–1304.
- Aytug, Z. (2013). Multicultural experience: A multidimensional perspective, scale development, and validation. New York: ProQuest, 230.
- Kolosova, S. (2017). Populyarnyie psihologicheskie testy [Popular psychological tests]. Moscow: Scientific Book, 307.
- Ignatovich, O. M. (2014). Psykhodiagnostychne zabezpechennya proforientacii v systemi pedagogichnoi osvity [Psycho-diagnostic maintaining of the professional orientation in the system of pedagogic education]. Kirovograd: Imeks- LTD, 228.
- Gretsov, A., Azbel, A. (2012). Psihologicheskie testy dlya starsheklassnikov i studentov [Psychological tests for senior pupils and students]. Saint Petersburg: Piter, 208.
- Pochebut, L. G. (2012). Kross-kulturnaya i etnicheskaya psihologiya [Cross-cultural and ethnic psychology]. Saint Petersburg: Piter, 236.
- Kravets, R. A. (2015). English in the context of multicultural education. Vinnytsia: Planer, 206.
- Nieto, S. (2017). Language, culture, and teaching. New York: Routledge, 228.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ruslan Kravets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.