Аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження педагогічної технології формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі

Автор(и)

  • Ruslan Kravets Вінницький національний аграрний університет вул. Сонячна, 3, м. Вінниця, Україна, 21008, Україна https://orcid.org/0000-0002-7459-8645

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110926

Ключові слова:

педагогічна технологія, експериментальна робота, педагогічні умови, полікультурна компетентність, майбутні аграрники

Анотація

Перевірено авторську педагогічну технологію формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі. Доведено, що формування полікультурної компетентності буде успішним у разі дотримання таких педагогічних умов:

– упровадження інтерактивних методів навчання для підвищення внутрішньої мотивації пізнавальної діяльності;

– організації освітнього полікультурного середовища як соціальної системи полісуб’єктного типу в аграрному ВНЗ;

– раціонального поєднання аудиторної і самостійної роботи; застосування електронного навчально-методичного комплексу формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі

Біографія автора

Ruslan Kravets, Вінницький національний аграрний університет вул. Сонячна, 3, м. Вінниця, Україна, 21008

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедри української та іноземних мов

Посилання

  1. Bordovskaya, N. V. (2016). Sovremennyie obrazovatelnyie tehnologii [Modern educational technologies]. Moscow: KNORUS, 432.
  2. Nguyen, M. H. (2013). The Curriculum for English Language Teacher Education in Australian and Vietnamese Universities. Australian Journal of Teacher Education, 38 (11), 33–53. doi: 10.14221/ajte.2013v38n11.6
  3. Demchuk, O. (2015). Upravlinnya procesom formuvannya polikulturnoi kompetentnosti vchyteliv v umovah osvitnogo prostoru [Managing the process of forming teachers’ multicultural competence in the conditions of the educational space]. Pedagogical innovations: ideas, realities, perspectives, 1, 36–41.
  4. Koriakina, A. (2015). Multicultural Approach to Education. Society, Integration, Education. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies, 215–221. doi: 10.17770/sie2015vol1.326
  5. Melnyk, V. V. (2013). Stanovlennya i rozvytok polikulturnogo suspilstva v umovah evrointegracii [The society’s establishment and development in the conditions of European integration]. Humanitarian Journal of ZSIA, 54, 69–81.
  6. Zaskaleta, S. G.; Sysoieva, S. O. (Ed.) (2013). Tendencii profesiinoi pidgotovky fahivciv agrarnoi galuzi v kraiinah Evropeyskogo Soyuzu [Tendencies of agrarians’ professional training in the European Union’s countries]. Mykolaiv: Ilion, 500.
  7. Gladush, V. A., Lisenko, G. I. (2014). Pedagogika vishchoi shkoly: teoriya, praktyka, istoriia [High school pedagogy: theory, practice, history]. Dnipropetrovsk: Royal Print, 416.
  8. Ivanova, S. V., Rodionova, S. E. (2013). Primenenie innovacionnyh obrazovatelnyh tehnologii v auditornoi i samostoyatelnoi rabote studentov-gumanitariev [Use of innovative educational technologies in class and independent works by students-humanitarians]. The Journal of Bashkir University, 18 (4), 1296–1304.
  9. Aytug, Z. (2013). Multicultural experience: A multidimensional perspective, scale development, and validation. New York: ProQuest, 230.
  10. Kolosova, S. (2017). Populyarnyie psihologicheskie testy [Popular psychological tests]. Moscow: Scientific Book, 307.
  11. Ignatovich, O. M. (2014). Psykhodiagnostychne zabezpechennya proforientacii v systemi pedagogichnoi osvity [Psycho-diagnostic maintaining of the professional orientation in the system of pedagogic education]. Kirovograd: Imeks- LTD, 228.
  12. Gretsov, A., Azbel, A. (2012). Psihologicheskie testy dlya starsheklassnikov i studentov [Psychological tests for senior pupils and students]. Saint Petersburg: Piter, 208.
  13. Pochebut, L. G. (2012). Kross-kulturnaya i etnicheskaya psihologiya [Cross-cultural and ethnic psychology]. Saint Petersburg: Piter, 236.
  14. Kravets, R. A. (2015). English in the context of multicultural education. Vinnytsia: Planer, 206.
  15. Nieto, S. (2017). Language, culture, and teaching. New York: Routledge, 228.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30

Як цитувати

Kravets, R. (2017). Аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження педагогічної технології формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (17), 14–21. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110926

Номер

Розділ

Педагогічна освіта